05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 خرداد 1395
دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

  دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

امتیاز: Article Rating

روز شنبه مورخ 95/03/22 اعضای هیأت مدیره سازمان با مدیر کل راه وشهرسازی استان دیدار کردند. 

در این دیدار ریاست سازمان به نقش سازنده اداره کل راه و شهرسازی در هموار نمودن مشکلات پیشروی سازمان اشاره نمود و از مهندس مالکی به عنوان یکی از پایه گذاران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قدردانی نمود.

دکتر نرماشیری پس از ارائه گزارشی از عملکرد سازمان نظام افزود: «در حال حاضر صنعت ساخت و ساز با رکود مواجه شده است که متاسفانه برخی تخلفات ساختمانی از جمله عدم استفاده از خدمات سازمان و صدور پروانه ساختمانی بدون استفاده از مهندس ناظر بخصوص در شهرستان های استان مشکلات را تشدید کرده است.» 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بوجود آمده در خصوص مهندسان  مجری ساختمان، ابراز امیدواری کرد با کمک اداره کل راه وشهرسازی مشکلات این قشر از مهندسان از طرق قانونی مرتفع شود. دکتر نرماشیری در پایان به  لزوم تغییر تعرفه های خدمات مهندسی با توجه به رکود ساخت و ساز تاکید نمود.
در این دیدار مهندس مالکی افزایش  تعداد دفاتر سازمان در شهرستان ها را راهکاری قانوی برای اعمال نظارت بیشتر سازمان بر ساخت و ساز و کاهش تخلفات اعلام نمود و افزود: «در شهرستان هایی که تعداد اعضای سازمان کم است می توان با استفاده از اعضای نظام  کاردانی ساختمان این کمبود را پوشش داد.» 
مهندس مالکی ضمن تاکید بر اینکه مجریان ذیصلاح یکی از ارکان ساخت و ساز استاندارد هستند، خاطر نشان کرد: «اگر ساختمانی بدون استفاده از خدمات قانونی سازمان پروانه ساخت  بگیرد این موضوع از سوی داره کل راه وشهرسازی قابل پیگیری است. »
مدیر کل راه و شهرسازی استان در پایان از ادامه روند تعامل سازنده سازمان با ادارات کل استان استقبال نمود. 

اشتراک گذاری
تصاویر
  • دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان
ثبت امتیاز