05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 21 فروردین 1395

  پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت درگذشت معلم فداکار روستای نوکجو

امتیاز: Article Rating
 این روزها ایران عزیز ستایشگر معلمی است که درس آخرش را با فدای جان خویش بر قلب تمام ایرانیان ثبت کرد. معلم فداکار استان سیستان و بلوچستان  نماد انسانیت، شجاعت  و نوع  دوستی مرزبانان وطن است. حمیدرضا گنکوزهی جانش را در زیر آوار نهاد تا دانش آموزانش درس زندگی بگیرند. آخرین درس این معلم به تمامی ما ایثار بود. او نوع دوستی و مهر را برای همیشه بر در و دیوار مدرسه روستای نوکجو و بر دل های مردم ایران بر جای گذاشت. 
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان وبلوچستان برای خانواده این معلم ایثارگر طلب صبر و سلامتی می نماید. 

پی نوشت: حميدرضا گنگوزهي، معلم روستاي مرزي نوكجو در استان سيستان و بلوچستان در اولين روزهاي پس از پايان تعطيلات نوروزي، جانش را براي نجات دانش آموزانش از دست داد. حميدرضا گنگوزهي به همراه همكارش عبدالغفور شهنوازي براي فراري دادن سه دانش آموزي كه در نزديكي ديواري در حال ريزش در حوالي مدرسه مشغول بازي بودند، اقدام كردند، دانش آموزان را نجات دادند، اما خود در زير آوار ماندند.


همکاران گرامی

این روزها ایران عزیز ستایشگر معلمی است که درس آخرش را با فدای جان خویش بر قلب تمام ایرانیان ثبت کرد. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد به پاس این ایثار از  خانواده مرحوم گنگوزهی به ویژه فرزند بیمارش حمایت مالی نماید. در صورت تمایل به شریک شدن در این امر خیر، کمکهای خود را به شماره حساب 5189730924  ،بانک ملت شعبه مرکزی زاهدان به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان واریز نمایید. 

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز