05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 06 مهر 1394
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

امتیاز: Article Rating

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح روز یکشنبه مورخ 5 مهرماه 94  نشست مشترک ریاست سازمان  با مدیر کل و معاونین راه و شهرسازی و ریاست سازمان بسیج مهندسین استان در محل اتاق جلسات مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.
 
در ابتدا این نشست جناب سرهنگ مرادقلی ریاست سازمان بسیج مهندسین استان ضمن اعلام گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد خاطره شهدا و تبریک اعیاد قربان و غدیر بیان داشتند: در سازمان بیسج مهندسین توانستیم برنامه های خوب و متنوعی جهت اعضا داشته باشیم و در ابتدای سال با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان اعضای محترم بسیجی بازدیدی را از منطقه سیستان  داشتیم. ایشان یاد آور شدند در سال آینده کنگره سرداران شهید  در استان برگزار می شود و در همین راستا کتابی را با همکاری اداره کل راه و شهرسازی  و سازمان نظام مهندسی ساختممان استان چاپ خواهیم نمود که نیازمند همکاری این دستگاهها می باشد.
دکتر کامبیز نرماشیری ریاست سازمان ضمن عرض تسلیت به خانواده های حجاج ایرانی در حادثه منا و عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر وعرض تبریک به جناب مهندس مالکی در راستای کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی استان در بین سایر دستگاههای اجرایی یاد آور شدند :همانطوری که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در گذشته با سازمان بسیج مهندسین همکاری داشته است در راستای برگزاری کنگره سرداران شهید و چاپ کتاب همکاری های هم جانبه را خواهد داشت. رئیس سازمان در ادامه بیاناتشان به انتخابات پیش رو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اشاره نمود و ابراز داشت در 16مهر ماه سال جاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار خواهد شد و29 نفر در رشته های مورد نظر ثبت نام نموده اند  که انتظار داریم با مشارکت حد اکثری اعضای محترم سازمان مواجه گردد .
مهندس مالکی مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن عرض خیر مقدم به همه حضار و عرض تسلیت برای خانواده حجاج و عرض تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر بیان داشتند در خصوص جمع بندی اطلاعات شهدای سرافراز دفاع مقدس  و برنامه ریزی در برپائی کنگره سرداران شهید این اداره می تواند کمک مناسبی به سازمان بیسج مهندسین استان نماید. مهندس مالکی یاد آور شدند 2240 هکتار در شهر زاهدان بافت فرسوده وجود دارد و جمعیتی بالغ بر 258 هزار نفر در این بخش در حال زندگی میباشند که به لحاظ کیفیت زندگی در سطح پائینی می باشند. در همین راستا با دستور استاندار محترم و با تشکیل میز حاشیه نشینی،  21 پروژه در همین محلات شناسایی و در حال برنامه ریزی و رفع مشکلات حاشیه نشینی می باشند که لازم است سازمانهای نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین با پیشنهادات سازنده خویش در این جلسات حضور یابند. مدیر کل راه و شهرسازی در بیاناتشان به انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اشاره نمود و ابراز داشت: پس از چاپ اسامی کاندیداهای محترم در روزنامه و انتشار از طریق سایت ،کاندیداها می توانند تبلیغات خود را تا یک روز قبل از انتخابات و در چهار چوب برنامه های تعیین شده فعالیت نمایند که در همین جا از سازمان بسیج مهندسین استان انتظار داریم در روز انتخابات با این اداره در برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظالم مهندسی ساختمان استان همکاری داشته باشد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


اشتراک گذاری
تصاویر
  • به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
ثبت امتیاز