05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 29 آذر 1393
حضور فعال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نخستین کنگره ملی آمایش سرزمین

  حضور فعال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نخستین کنگره ملی آمایش سرزمین

امتیاز: Article Rating
نخستین کنگره ملی آمایش سرزمین در هزاره سوم با تاکید بر جنوب شرق، با حضور مدیران ارگان‌های مختلف، اساتید و محققان برتر کشور و استانی در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار گردید.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه جانبی این کنگره، دستاوردهای علمی و پژوهشی این سازمان را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد. همچنین سازمان در داوری مقالات (هیات داوری) نیز با این همایش همکاری داشته است. در مراسم افتتاحیه این همایش مهندس بیجار نایب رییس سازمان نظام مهندسی استان سیستان و بلوچستان، حضور داشت. 
دبیر علمی نخستین همایش ملی آمایش سرزمین در هزاره سوم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا گفت: هزار و 256 چکیده مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان رسیده است.
کشاورزی، آمایش سرزمین و توسعه پایدار، زمین شناسی و آمایش سرزمین، مهندسی عمران و تحولات سرزمین، صنعت، جهانی شدن و پیشرفت های نوین، جغرافیا، آمایش سرزمین و چشم اندازهای آینده، شهرسازی معماری پایدار در هزاره سوم، کارکردهای اقتصادی آمایش سرزمین و مدیریت، توسعه انسانی و آمایش سرزمین از مهمترین محورهای این همایش است.

روابط عمومی و نشریه سازمان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • حضور فعال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نخستین کنگره ملی آمایش سرزمین
ثبت امتیاز