05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 بهمن 1392
شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است

  شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است

امتیاز: Article Rating
بسم الله الرحمن الحیم
شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است
امام خمینی رضوان الله تعالی علیه

انقلاب اسلامی در سایه عنایات حضرت حق و عنایات حضرات معصومین(ع) و مجاهدت مردان و زنانی رشد کرد که در لبیک به ندای حق طلبی حضرت امام خمینی پا به عرصه مبارزه گذاشته و در این راه با استقامت و بصیرت پایمردی نمودند و حتی از جان خویش گذشته و در خون خود غلطیتدند درود خدا بر شهیدان راه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس که در نزد خدای متعالی برای همیشه عند ربهم یرزقون اند . 
انقلاب اسلامی به ما این فرصت را داد که با خدا باوری به خود باوری هم رسیده و براساس تعالیم اسلام برخود و جامعه مدیریت کنیم و خداوند را شاکریم . 
اینجانب در آستانه برگزاری نخستین یادواره مهندس شهید تیمور مرادقلی که اولین شهید انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان می باشد به روح این شهید بزگوار درود و صلوات می فرستم و همچنین از دست اندرکاران برگزاری این یادواره تشکر می نمایم .
بی شک گرامیداشت شهدا و این شهید عزیز در فضای فعلی کشور کمتر از خود شهادت نیست چرا که استکبار جهانی برای توسعه روز افزون نظام سلطه خود به دنبال حذف فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت است که همواره در بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری نیز شاهد تأکید آن هستیم .
بدین سان می بایست نسل امروز و فردای ما با اهداف آرمانی انقلاب اسلامی و شهدا بیشتر آشنا شوند تا بتوانند از کیان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برای همیشه دفاع و پاسداری نمایند . 

والسلام علی من اتبع الهدی

سید مهدی هاشمی 
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

اشتراک گذاری
تصاویر
  • شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است
ثبت امتیاز