05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 07 اسفند 1391
نهمین مراسم بزرگداشت روز مهندس برگزار شد

  نهمین مراسم بزرگداشت روز مهندس برگزار شد

امتیاز: Article Rating
عصر روز جمعه 04/12/91 نهمین مراسم بزرگداشت روز مهندس با حضور مسئولین محترم استان ، مدیران کل ،روسای سازمانها،نهادها،انجمن ها،بانکها،بیمه ها، اعضای محترم هیأت مدیره و اعضای سازمان به همراه خانواده های گرامیشان در محل تالار بزرگ فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید .
 این مراسم با تلاوت آیات قرآن مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص مهندسین آغاز گردید.
 جناب آقای مهندس بیجار ریاست سازمان نظام ضمن تبریک فرارسیدن 5 اسفند ماه روز ملی مهندس از سوی هیأت مدیره و کارکنان سازمان این روز را به جامعه مهندسین استان تبریک گفته و ابراز داشتند مراسم فوق در راستای بزرگداشت روز مهندس تجلیل از مقام شامخ مهندس با بهره گیری از خدمات و زحماات ارزنده کارکنان سخت کوش سازمان و هم چنین حمایت های همه جانبه هیأت مدیره محترم برگزار می گردد . 
ایشان در ادامه بیاناتشان به چهار بخش اصلی اشاره نمودند: 
-اول : مسئولیت یک مهندس به عنوان عضوی از خانواده فرهیختگان و متخصصان میهن اسلامی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور بویژه در شرایط حساس کنونی بسیار سنگین است، انشا اله در اجرای وظایف خود مسئولانه عمل خواهیم کرد . 
-دوم: در حال حاضر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تخصصی ترین مرجع در نظر افکار عمومی در امور مربوط به ساخت و ساز می باشدکه در تقویت این جایگاه با تمام توان بکوشیم 
-سوم: هر رفتار مهندس که حرفه مهندس را تقویت نمایید رفتاری درست با اخلاق حرفه ای خواهد بود و آن دسته از رفتار مهندس که تمام یا بخشی از  حرفه مهندس را تفکیک نماید عملی نادرست و غیر اخلاقی است . رعایت اخلاق حرفه ای سرلوحه کار ما خواهد بود.
-چهارم: همه ما مهندسیم و به مهندس بودن خود افتخار می کنیم 
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پایان  در گذشت شادروان محمدعلی نشاطی از پیشکسوتان صنعت ساختمان را به جامعه مهندسی استان تسلیت گفتند . 
در ادامه برنامه مراسم به صورت جشن بزرگ برگزار گردید که گروه های هنری همچون تقلید صدای حسن ریوندی،موسیقی پاپ محسن یگانه،موسیقی محلی و رقص شمشیر به اجرای برنامه فوق پرداختند و در پایان همزمان با برگزاری مسابقه از پیشکسوتان صنعت ساختمان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • نهمین مراسم بزرگداشت روز مهندس برگزار شد
ثبت امتیاز