05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 دی 1391
همایش شهرداران سراسر استان باحضور هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

  همایش شهرداران سراسر استان باحضور هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

امتیاز: Article Rating
صبح  روز شنبه مورخ 9/10/91 همایش شهرداران سراسر استان باحضور استاندار استان ،مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری،مدیر کل بازرسی استان،هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان،ریاست اداره مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی استان،مدیریت شهرسازی ومعماری اداره کل راه وشهرسازی استان و شهرادان سراسر استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.
 مهندس حاتم ناروئی  استاندار سیستان و بلوچستان در گردهمایی شهرداران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در زمانی که شهر از هر جهت برای سکونت مردم مناسب سازی شود، قطعا بستر برای توسعه صنعت گردشگری، اشتغال و افزایش درآمد شهرداری فراهم می شود.
وی افزود: گسترش برخی افکار نادرست در بین مردم باعث هراس گردشگران از سفر به سیستان و بلوچستان شده است.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی از جاذبه های گردشگری در استان، خاطرنشان ساخت: از هامون در شمال تا کرانه دریای عمان در جنوب استان سرشار از مناظر زیبا و جاذبه های تاریخی و گردشگری است که نیازمند همت مضاعف مسئولان در بخش زیباسازی و فراهم کردن امکانات لازم برای گردشگران می باشد.
به گفته وی بندر چابهار به عنوان یکی از زیباترین مناطق سیستان و بلوچستان در سال گذشته تنها پذیرای یک میلیون گردشگر بود که این تعداد بسیار کمتر از ظرفیت واقعی آن است.
مهندس ناروئی اذعان داشت: استفاده از مشارکت شهروندان در اداره امور شهرها، همکاری شهرداری ها با مجموعه نظارتی و حاکمیتی استان، جلوگیری از ساخت و سازهای خلاف معماری اسلامی، شتاب دهی به تکمیل پروژه های شهری با هدف بهبود کیفی و کاهش هزینه ها، تهیه برنامه میان مدت پنج ساله از سوی شهرداری ها و کاهش هزینه های اضافی و جلوگیری از حاشیه نشینی و اسکان غیر رسمی از موارد مهم دیگری است که شهرداران باید همواره به آنها توجه داشته باشند.
جناب آقای مهندس بیجار ریاست سازمان نیز در این جلسه اظهار داشت: رعایت مقررات ملی ساختمان و ظوابط معماری و شهرسازی بمنظور ارتقاء کیفیت پروژه های ساختمانی و فضاهای شهری تاکید نموده و ضمن اعلام آمادگی سازمان در همکاری با شهرداریها و اداره کل راه و شهرسازی خواستار حمایت و همکاری متقابل آنها در پیشبرد اهداف قانون و ارتقاء سطح خدمات خدمات فنی و مهندسی به شهروندان گردید و در پایان به پرسش های شهرداران در ارتباط با مسائل فی ما بین پاسخ لازم از سوی ایشان ارائه گردید.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • همایش شهرداران سراسر استان باحضور هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
ثبت امتیاز