05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آذر 1391
تقدیر از دکتر نرماشیری عضو هیات مدیره سازمان

  تقدیر از دکتر نرماشیری عضو هیات مدیره سازمان

امتیاز: Article Rating
به گزارش روابط عمومی استانداری مهندس حاتم نارویی در دیدار با جمعی از نخبگان و پژوهشگران استان با تبریک هفته پژوهش ، استفاده از طرح ها و برنامه های پژوهشگران و نخبگان را در برنامه های استان ضروری دانست و افزود : رشد و توسعه استان با بهره گیری از یافته های نوین علمی و تحقیق های محققین و پژوهشگران تحقق می یابد .
وی از هزینه کرد 7 درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی استان ؛ در بخش پژوهش به عنوان سرمایه گذاری پر سود یاد کرد و از مسئولین استان خواست با جدیت برای حمایت و اجرای طرح های پژوهشی در دستگاه های اجرایی تلاش کنند .
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب که بر اساس تحقیقات یونسکو بالاترین ضریب هوشی جهان مربوط به کودکان سیستان و بلوچستان است ، تصریح کرد : نخبگان و محققین استان با کمترین امکانات در عالی ترین رتبه در مقایسه با استان ها و حتی کشورهای برخوردار قرار دارند که این نشان از استعداد نهفته و توانمندیهای بالای فرزندان این استان است و مسئولین باید برای شناسایی و حمایت از نخبگان و نخبه پروری اهتمام بورزند .
آقای نارویی همچنین با تشریح ظرفیت ها و قابلیت های استان در بخشهای مختلف ، کشاورزی ، صنعتی و معدنی ، از نخبگان و پژوهشگران استان خواست برای استفاده حداکثری از مزایای بالقوه و منحصر به فرد استان طرح ها و نظرات خود را ارایه دهند .
در ادامه این جلسه چند تن از نخبگان استان با تشریح مشکلات خود ، حمایت از طرح های پژوهشی و استفاده از ظرفیت های استان برای انجام تحقیقات و مطالعات پژوهشی را خواستار شدند .
در پایان این نشست ازجناب آقای دکتر نرماشیری عضو محترم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و 8 نفر از نخبگان و پژوهشگران برتر استان که در مسابقات بین المللی مقام کسب کرده اند ، تجلیل شد .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • تقدیر از دکتر نرماشیری عضو هیات مدیره سازمان
ثبت امتیاز