05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 آذر 1391
به گزارش سایت بچه های مسجد دانشگاه سیستان و بلوچستان

  به گزارش سایت بچه های مسجد دانشگاه سیستان و بلوچستان

امتیاز: Article Rating
رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان خبر داد؛
کسب مقام برتر توسط نظام مهندسی سیستان‌وبلوچستان در اجرای مقررات ساختمانی 
رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان گفت: نظام مهندسی سیستان و بلوچستان توانست در سال 90 در اجرای استانداردهای کیفیت در نظارت و اجرای مقررات ملی ساختمان، مقام برتر را به دست آورد. 
 
به گزارش سایت بچه های مسجد دانشگاه سیستان و بلوچستان به نقل از خبرگزاری فارس، رسول بیجار در جلسه تودیع و معارفه هیئت مدیره دوره پنجم و ششم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: هیئت مدیره دوره پنجم توانست در راستای کنترل، اجرای ضوابط، اصول فنی، ایمنی و بهداشت رفاه به منظور حفظ سرمایه‌های ملی و ارتقا شهری، گام‌های بلندی در مدت سه سال بردارد.
وی با اشاره به اینکه اعضای این هیئت مدیره در شورای هیئت رئیسه نظام مهندسی کشور حضور فعال داشته و مجری مصوبات دوره پنجم و آموزش کمیته اشتغال در سطح کشوری نیز بوده‌اند.
رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان انتخاب 90 درصد از اعضای دوره پنجم را برای ورود به مرحله ششم بیانگر موفقیت، رضایتمندی نیروهای متخصص این مجموعه دانست.
بیجار با قدردانی از اعضای کارآمد و توانمند دوره پنجم، آرزوی موفقیت به موازات حفظ شئون و ضوابط مقررات ساختمان و ارتقا آبادانی برای دوره ششم را کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرای چگونگی انتخابات دوره ششم گفت: 51 نفر کاندید در رشته‌های عمران، معماری، برق و مکانیک ثبت‌نام کردند و در شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری متقاضی نداشتیم که تمامی کاندیداها پس از انجام فرآیند استعلام تأیید و 40 نفر برای انتخابات به مرحله نهایی راه یافتند.
ابوالفضل باقرنیا افزود: انتخابات این مرحله برای نخستین بار کاملاً الکترونیکی انجام شد و پس از تأیید مراحل صحت انتخابات، 90 درصد اعضای هیئت مدیره دوره پنجم برای دوره ششم رأی اعتماد گرفتند.
وی ابراز امیدواری کرد: پس از این شاهد بهترین و ایمن‌ترین ساخت و سازها مطابق با استانداردهای ملی در استان باشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان یادآور شد: سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان با تشکیل کمیته فرهنگی در زمینه‌های فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاه سازی و صدور پروانه کار، آموزش و ارتقا سطح مهارت کارگران، شرکت فعال در جشنواره سالانه، تشکیل هشت دفتر نمایندگی در شهرهای استان، همکاری با سازمان‌های مربوطه و اجرای صحیح و دقیق در فعال کردن رشته‌های معماری، مکانیک، برق و عمران با مشارکت معاونت استانداری توانسته گام‌های مؤثر بردارد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • به گزارش سایت بچه های مسجد دانشگاه سیستان و بلوچستان
ثبت امتیاز