05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: پنجشنبه 02 آذر 1391
برگزاری آیین تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

  برگزاری آیین تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

امتیاز: Article Rating

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سه شنبه شب مورخ 30/08/91 آیین تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دوره های پنجم و ششم با حضور جناب آقای دکتر میری معاون عمرانی استانداری ، مهندس باقرنیا مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضاء هیأت مدیره سازمان و جمعی از مسئولین استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید .
جلسه با تلاوت آیات قرأن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز و مجری برنامه ضمن عرض خیر مقدم به کلیه حضار به بیان گزارش گوشه ای از عملکرد هیأت مدیره دوره پنجم و پرداخت و به اقدامات انجام گرفته شده این هیأت مدیره اشاره نمودند
در ادامه جناب آقای مهندس بیجار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن عرض خیر مقدم به کلیه حضار به شرح وظایف سازمان نظام مهندسی ساختمان  و اعضای محترم هیأت مدیره منتخب در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان پرداخت و ابراز داشتند در 14 شهریور ماه 1391 انتخابات ششتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان همزمان با سراسر کشور در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید و مراتب تقدیر و سپاس خود را از  کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات بیان نمودند .
ایشان در ادامه به بیان اقدامات انجام یافته توسط  هیأت مدیره دوره پنجم پرداخت و اظهار داشتند بدون تردید موفق ترین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ادوارگذشته هیأت مدیره دوره پنجم بوده است که در سال 1390 منجر به کسب مقام برتر  رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور گردیده است ، این هیأت مدیره توانسته در سال های گذشته با عضویت در هیأت رئیسه شورای مرکزی و کمیسیون ها و کمیته های آموزش و اشتغال نقش بسزایی در تصمیم گیری های کلان کشوری در راستای اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور داشته باشد .
در ادامه جناب آقای باقر نیا مدیر کل راه و شهرسازی استان بلوچستان نیز گزارشی از نحوه برگزاری انتخابات ششمین دوره نظام مهندسی ساختمان در این استان ارائه و اظهار داشت: این انتخابات در روز 14 شهریور ماه گذشته برگزار شد و از میان 57 نفر کاندیدا 40 نفر در میدان رقابت باقی ماندند که در نتیجه 9 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره توسط دو هزار و 300 عضو این سازمان انتخاب شدند.
مدیر کل راه و شهرسازی اظهار کرد: مهندس رسول بیجار، دکتر مهدی اژدری مقدم ،مهندس حبیب الرحمان جمشید زهی، مهندس عبدالباسط بزرگزاده، ، مهندس محمد رضایی کیا، دکتر کامبیز نرماشیری، ، مهندس حلیمه پودینه، ، دکتر باقر کرد، مهندس مهدی شایان به عنوان اعضای اصلی و دکتر عبدالحمید بحرپیما ، مهندس علی عربی ، مهندس سعید درخشنده،مهندس غلامحسین رضائی نسب به عنوان اعضای علی البدل ، دوره ششم هیات مدیره  سازمان نظام مهندسی سیستان و بلوچستان می باشند.
دکتر محمود میری معاونت عمرانی استاندار در جلسه تودیع و معارفه هیئت مدیره سازمان مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: کسب رتبه برتری کشور در اجرای مقررات ملی ساختمان در سال 90 و انتخاب 90درصد اعضای دوره پنجم بیانگر توانمندی و رضایتمندی جامعه مهندسی از عملکرد هیات مدیره دوره پنجم می باشد که توانسته‌اند گام‌های مؤثر در طول سه سال در زمینه عمران و ارتقا کیفیتی مقررات نظام مهندسی استان بردارند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از بازنگری در کمیته‌های تخصصی شورای فنی سخن گفت و بیان داشت: با اجرای دقیق این امر توان ظرفیت کار به سه برابر رسیده و این نتیجه مطلوب در فرآیند زمانی دو ماهه حاصل شد.
دکتر میری تصریح کرد: تأخیری که در پروژه‌های مهر ماندگار ایجاد شده بود برطرف و کارگروه‌ها به شدت فعال شدند و در دو ماه گذشته هشت جلسه در زمینه پروژه‌های مهر ماندگار برگزار که حاصل آن نتایج مطلوبی در شتاب‌گیری اجرای پروژه‌های مهر ماندگار بود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از مهندسان و کارشناسان نظام مهندسی خواست تا با توان مضاعف مسائل شهری را در حوزه کار خود با قاطعیت و جدیت بیشتر دنبال کنند و از تمامی توان خود بهره گیرند تا شهر زاهدان و سایر شهرهای استان از نظم مهندسی مطلوب شهری برخوردار شوند.
وی از هیئت مدیره جدید خواست تا مسائل شهری را با دقت بیشتری نظارت کنند تا از شهرهای مطمئن و ایمنی برخوردار شویم.
در پایان مراسم، با اهداءلوح تقدیر از خدمات  هیئت مدیره دوره پنجم قدردانی و اعتبارنامه‌های اعضای هیات مدیره دوره ششم اعطا گردید.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


 

اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
ثبت امتیاز