05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 20 آبان 1391
اعتبارنامه منتخبین نظام مهندسی استانها صادر شد

  اعتبارنامه منتخبین نظام مهندسی استانها صادر شد

امتیاز: Article Rating
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، این مراسم که روز دوشنبه 15/8/91 در سالن الغدیر وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی ، رییس و اعضاء هیأت رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، مدیران کل راه و شهرسازی استان ها و جمعی از منتخبینی که بیشترین رأی را در استان ها کسب نموده بودند برگزار شد . 
در ابتدای این مراسم مهندس صومعلو معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گزارش کاملی از نحوه برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها بیان نمودند . 
در ادامه مهندس هاشمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مطالبی را در خصوص بالابردن کیفیت خدمات مهندسی و اجراء دقیق دستورالعمل ها توسط منتخبین بیان داشتند . 
وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه نسبت به حسن اجراء قوانین و مقررات و سیانت از جایگاه مهندس و نظام مهندسی مطالبی را بیان نمودند.
در پایان جلسه اعتبارنامه منتخبینی که در سازمان نظام مهندسی استانها بیشترین رأی را اخذ نموده بودند به نمایندگی از سایر اعضاء اعطاء شد. شایان به ذکر است از استان سیستان بلوچستان جناب آقای مهندس بزرگراده نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز در این جلسه حضور داشتند  . 

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • اعتبارنامه منتخبین نظام مهندسی استانها صادر شد
ثبت امتیاز