05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 04 مهر 1391
مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم برگزار گردید

  مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم برگزار گردید

امتیاز: Article Rating
عصر روز دو شنبه مورخ 3/7/91 جلسه مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم با حضور مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان جناب آقای مهندس باقر نیا و ریاست محترم سازمان جناب آقای مهندس بیجار ، اعضای هیأت مدیره ، نماینده گان اداره کل راه و شهرسازی استان ،مشاور مالی سازمان ،بازرسین  و اعضای  محترم سازمان برگزار گردید.
 ابتدا مراسم با تلاوت آیات کلام ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید و مجری برنامه کلیات برنامه مجمع را قرائت نمودند . 
در ادامه برنامه جناب آقای مهندس بیجار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به بیان عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخته و ابراز داشتند در سال 1390سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان با استفاده از هیأت مدیره کارآمد و توانمند و استفاده از نیروی فعال، پویا و متخصص  جامعه مهندسی استان و در پرتو همت و پشتکار آنان بموازات حفظ شئون و ارتقاء حرفه مهندسی و فرهنگ اسلامی توانسته است گام های بلند و موثری را در جهت آبادانی استان و تقویت جامعه مهندسی  واجرای موفق مقررات ملی ساختمان بردارد به طوری که در چهارمین همایش تجلیل از برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در سال 1390گردیده است .
ایشان در ادامه ابراز داشتند: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حضور بسزایی در جلسات شورای مسکن استان ،شورای فنی استان و سایر کمیته ها داشته که در جهت پیشبرد امور تأثیر بالایی داشته است از دیگر برنامه های سازمان می توان به همکاری خوب و سازنده با مراکز آموزش عالی بویژه جشن های فارغ التحصیلی و مسابقات آموزشی و بمنظور ترویج مقررات ملی ساختمان و حمایت از فناوری ها و مصالح نوین ساختمانی سازمان اقدام به برگزاری نمایشگاهای صنعت ساختمان اشاره نمودد . 
مهندس بیجار یاد آور شدند:  از کلیه شرکت کنندگان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که با حضور بالایشان  نشان دهنده حمایت و پشتیبانی همه جانبه از اهداف سازمان بودند تقدیر و تشکر نمودند . 
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به برخی از فعالیتهای جاری سازمان به شرح ذیل اشاره نمودند:
-ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در طرح های معماری و شهرسازی در سطح استان بند 1 ماده 2 قانون
-فرهنگ سازی از طریق اطلاع رسانی و رشد آگاهی عمومی نسبت به مقررات ملی ساختمان و ضوابط معماری و شهرسازی
-تشکیل کمیته فرهنگی سازمان
-کامپیوتری کردن سیستم نظارت
-مشارکت سازمان با حوزه معاونت عمرانی استانداری و معاونت برنامه ریزی استان در خصوص کنترل و نظارت بر طرح های عمرانی استانی و ارائه گزارش با استفاده از خدمات اعضای سازمان استان
- همکاری با شهرداری و سازمان مسكن و شهرسازي در امر کنترل ساختمان از قبیل اجرای دقیق و صحیح مقررات ملی ساختمان و ضوابط طرحهای جامع و تفصیلی و هادی شهرها وهمچنین همکاری در زمینه صدور پروانه کار و پایان کار
-همکاری با سازمان فنی و حرفه ای استان در زمینه ارتقای سطح مهارت کارگران ماهر شاغل در مهندسی ساختمان
-بیمه شدن اعضاء سازمان(مسئوليت،حوادث،تكميلي درمان و ...
-برگزاری تورهای علمی،سیاحتی، برای اعضاء به همراه خانواده
-تهیه و تصویب نظام نامه جدید برای امور اداری ، تشکیلاتی ، مالی و داخلی نظام مهندسی با توجه به اهداف سازمان
- اعزام تیم های ورزشی به المپیاد نظام مهندسی کشور وکسب مقام سوم کشوری تیم شطرنج بانوان در دومین المپیاد ورزشی 
-راه اندازی سیستم مکانیزه جهت کنترل فرم های نظارت و طراحی در کلیه دفاتر نمایندگی این سازمان در شهرستانها

در پایان ایشان ابراز داشتند تمامی موفقیت ها و دستاورد ها حاصل همدلی، همکاری مشارکت وخرد جمعی اعضاء فهیم ، تلاشکر ، مخلص و متعهد به اخلاق حرفه ای و تعهد اجتماعی و حمایت بیدریغ آن ها از هیأت مدیره منتخب خود در راه نیل به اهداف بلند سازمان بوده است که جا دارد مراتب کمال امتنان و تقدیر اعضاء هیأت مدیره را به حضور فرد فرد اعضای فهیم سازمان تقدیم نمایم . 
در ادامه جلسه پس از تعیین هیأت رئیسه مجمع وفق ماده 56 آئین نامه اجرائی قانون  نظام مهندسی ، موارد مطروحه در دستور کار مورد بررسی و اظهارنظر اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم برگزار گردید
ثبت امتیاز