05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1391
بازدید اعضای هیات مدیره سازمان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان

  بازدید اعضای هیات مدیره سازمان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان

امتیاز: Article Rating

صبح روز یکشنبه مورخ 21/3/91 ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به همراه هیات مدیره از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 زاهدان بازدید به عمل آوردند.
ریاست و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از کارگاه های مرکز شماره 2شامل کارگاههای برق صنعتی ، تأسیسات برودتی، تأسیسات مکانیکی ،نقشه کشی و نقشه برداری بازدید بعمل آورده و در همین راستا مربیان با تجربه کارگاهها درخصوص جزئیات از جمله زمان دوره و آیتم های آموزشی برگزار شده توضیحات لازم جهت بازدید کنندگان ارائه نمودند.
مهندس بیجار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پایان این بازدید در نشست مشترک هیات مدیره  با ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه ای جناب آقای مهندس جهانتیغ و سایر کارشناسان آن حوزه بیان نمودند سازمان فنی و حرفه ای با احداث این مرکز و استفاده از اساتید مجرب  پروژه ای ارزشمند در شهرزاهدان را عملی نموده که باید به سمع نظر هم استانیهای عزیزمان رسانده شود .
ایشان در ادامه بیان داشتند براساس قانون نظام مهندسی کنترل ساختمان تا پایان سال  1384 باید کلیه نیرو های کارشاغل در بخش ساختمان دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای باشند و در همین رابطه تقاضای سازمان نظام مهندسی ساختمان  این بوده که این موضوع به صورت جدی پیگیری و انجام پذیرد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این خصوص هرنوع همکاری و مساعدت را با سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان خواهد نمود.
وی افزود خواسته های مجموعه فنی و حرفه استان از سازمان نظام مهندسی در هر زمینه ای باید به صورت شفاف اعلام گردد تا با تشکیل کمیته های مربوطه در جهت رفع مشکلات اقدامات لازم صورت پذیرد.
در پایان این جلسه ای تصمیماتی اتخاذ ، و صورت جلسه تنظیم گردید

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • بازدید اعضای هیات مدیره سازمان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان
ثبت امتیاز