05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 20 خرداد 1391
نشست هیأت مدیره سازمان با قائم مقام محترم وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

  نشست هیأت مدیره سازمان با قائم مقام محترم وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

امتیاز: Article Rating
صبح روز یکشنبه 20/03/91 نشست ریاست  سازمان و اعضای هیأت مدیره با جناب آقای مهندس باقر نیا قائم مقام محترم وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید . 
ابتدا جناب آقای مهندس رسول بیجار ریاست سازمان پس از عرض تبریک و خیر مقدم به حضور ایشان در طی گزارشی از فعالیتهای سازمان در سال گذشته پرداخت و به آخرین دستاوردهای سازمان در زمینه های علمی ،پژوهشی اجرایی و رتبه های کشوری سازمان اشاره نمودند . 
در ادامه اعضای هیأت مدیره نقطه نظرات خودرا درراستاری بهبود و پیشرفت اهداف سازمان نظام مهندسی بیان داشته و خواستار حمایت و تعامل همه جانبه ایشان  با سازمان شدند . 
جناب آقای مهندس باقر نیا مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن خیرمقدم و تشکر از زحمات یکایک اعضای هیأت مدیره خاطرنشان کردند ترکیب هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به لحاظ تجارب علمی و فنی در جهت پیشبرد اهداف نظام مهندسی از سطح بالایی برخوردار می باشد که باعث افتخار استان سیستان و بلوچستان می باشد . 
ایشان در ادامه یادآور شدند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می تواند هرگونه طرح و پیشنهاد معقولی را را در خصوص پیشبرد اهداف راه و شهرسازی ارائه تا با همکاری این عزیزان آن را نهادینه نمائیم . 

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان


اشتراک گذاری
تصاویر
  • نشست هیأت مدیره سازمان با قائم مقام محترم وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان
ثبت امتیاز