05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 19 مهر 1390
استاندار:سیستان و بلوچستان با اجرای صدها پروژه به قطب توسعه و عمران تبدیل شده است

  استاندار:سیستان و بلوچستان با اجرای صدها پروژه به قطب توسعه و عمران تبدیل شده است

امتیاز: Article Rating
استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با اجرای بیش از 3 هزار و 500 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ  از جمله سد سازی، راهسازی، آب و فاضلاب، گازرسانی، کشاورزی، ورزشی و فرهنگی و مسکن مهر هم اکنون به قطب توسعه و عمران تبدیل شده که نیازمند همکاری بیش از پیش نظام مهندسی است.
مهندس علی محمد آزاد در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در هیچ دوره ای به اندازه دولت مهرورز حجم وسیع عمران و سازندگی را تجربه نکرده افزود: وسعت و پراکندگی پروژه های عمرانی و کشاورزی نیازمند نظارت مداوم و دقیق مهندسی می باشد که در این رابطه سازمان نظام مهندسی می تواند دستگاههای اجرایی استان ر ا پشتیبانی کند.
وی با تبریک ولادت ثامن الحجج آقا حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) گفت: سیستان و بلوچستان آمادگی کامل دارد از تمامی تجارب و ظرفیت  علمی این سازمان در اجرای پروژه های بزرگ و تخصصی استفاده نماید.
استاندار اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی طرحها و پیشنهادهای خود را  در بخشهای مختلف عمرانی و اشتغالزایی به مدیریت استان ارائه نماید.
وی با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین نظام مهندسی سیستان و بلوچستان و مجموعه مدیریت استان وجود دارد تصریح کرد: از تمامی توان علمی این سازمان در رشد و توسعه این منطقه استفاده خواهد شد.
اشتراک گذاری
تصاویر
  • استاندار:سیستان و بلوچستان با اجرای صدها پروژه به قطب توسعه و عمران تبدیل شده است
ثبت امتیاز