05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 23 مهر 1390

  اطلاعیه مهم اداره کل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان

امتیاز: Article Rating

سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه اجرای سیاست تشویق و توسعه خود اظهاری مالیات بر پایه احترام و اعتماد متقابل و با استفاده از تجربیات حاصله در نظر دارد مفاد ماده (158) قانون مالیات های مستقیم را برای عملکرد سال 1390 در منبع صاحبان مشاغل موضوع مواد 95 و 96 قانون مالیات های مستقیم به استثنای ردیف های 1 الی 7 و 12 بند الف ماده 96 قانون مزبور و همچنین مالیات بر درآمد اجاره املاک را در سراسر کشور به قرار ذیل اجرا نماید .
الف – قبول اظهارنامه صاحبان مشاغل  فوق الذکر منوط به رعایت موارد زیر خواهد بود :
1- اطلاعات هویتی ، شماره ملی ، کدپستی و نشانی بطور کامل در اظهارنامه درج شده باشد .
2- «ترازنامه و حساب سود و زیان»، «حساب در آمد و هزینه »ویا«خلاصه وضعیت درآمد و هزینه » حسب مورد بطور کامل تکمیل شده باشد .
3- صاحبان مشاغل موضوع بندهای الف و ب موضوع مواد 95 و 96 قانون مالیاتی مستقیم بایستی دفاتر روزنامه و کل و یا درآمد هزینه ( دفتر مشاغل ) را حسب مورد تحریر و اظهارنامه تسلیمی برمبنای آن تنظیم شده باشد . اضافه می نماید در اجرای تکریم مودیان محترم چنانچه تا تاریخ 30/07/90 نسبت به تهیه و پلمب دفاتر مذکور اقدام نمایند ، تاخیر ثبت تا تاریخ مذکور موجب رد دفاتر نخواهد بود .
4- مشمولین قانون مالیات بر ارزش افزوده بایستی ثبت نام و اظهارنامه مربوطه را تسلیم نموده باشند .
ب – قبول اظهارنامه مودیان محترم مالیاتی درآمد اجاره املاک منوط به تکمیل اطلاعات هویتی و جداول اظهارنامه مربوط خواهد بود .
شایان ذکر است : اداره مالیات بر ارزش افزوده در زاهدان به نشانی بلوار معلم روبروی قنادی طوس و ادارات امور مالیاتی در سراسر استان آماده پاسخگویی به سئوالات مودیان می باشد .


روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز