05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مرداد 1390

  مهرماه امسال صورت می گیرد : تحویل 3 هزار واحد مسکن مهر در سیستان و بلوچستان

امتیاز: Article Rating

مدیرکل مسکن و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : بیش از 3 هزار واحد مسکن مهر در نیمه دوم مهر ماه امسال به متقاضیان تحویل داده می شود .
به نقل از روابط عمومی مسکن و شهرسازی سیستان و بلوچستان ، مسعود مالکی اظهار داشت : سهمیه امسال استان سیستان و بلوچستان در ساخت مسکن مهر 9 هزار واحد که بیش از 3 هزار واحد در نیمه دوم مهر ماه و مابقی واحد ها تا پایان سال تحویل داده می شود .
وی افزود تاکنون 5 هزار و 740 واحد مسکونی مهر واگذار شده و متقاضیان در 2 هزار و 500 واحد از این خانه ها ساکن شده اند . مدیرکل مسکن و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به فراهم بودن تمام امکانات و زیرساخت های موجود در این واحدها گفت : تمام واحد های مسکونی مهر در محدوده شهری قرار دارند و حتی فضاهای رفاهی و آموزشی نظیر درمانگاه ، فضای سبز ، مدرسه ، مسجد و ... نیز در کنار این واحدها احداث شده است .
مالکی همچنین در زمینه مشکلات موجود در راستای احداث واحدهای مسکونی مهر عنوان داشت : از آنجایی که برخی از تعاونی های مسکن با وجود اخذ وام از دولت ، آورده 5 تا 10 میلیونی خود را پرداخت نکرده اند ، روند پیشرفت پروژه ها با کندی رو به رو است .
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ضمن ارزیابی مثبت از همکاری بین سازمانهای مسکن و شهرسازی ، نظام مهندسی ساختمان ، شهرداری و استانداری با یکدیگر گفت : در ساخت مسکن مهر استان ، مقررات ملی ساختمان 100 درصد رعایت می شود . وی اضافه کرد : مقررات ملی ساختمان از جمله مبحث 19 به طور کامل رعایت میشود ؛ برای مثال تمام آزمایش ها و کنترل از جمله تست جوش و تست بتن در هر مرحله انجام میشود ، در غیر این صورت اجازه پیشرفت پروژه را نمی دهیم . مالکی در زمینه اعتبارات اختصاص یافته به مسکن مهر این استان تصریح کرد : تاکنون یکهزار و 115 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت واحدهای مسکونی مهر هزینه شده که حدود 970 میلیارد ریال از آن توسط بانک مسکن و مابقی توسط بانک های دیگر پرداخت شده است .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز