05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 مرداد 1390
روز خبرنگار بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نويسندگان گرامی باد.

  روز خبرنگار بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نويسندگان گرامی باد.

امتیاز: Article Rating

خبرنگاران، چشم بینا ، زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها  بوده و رسالت حرفه‌ای خود را همواره از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری تعریف می‌كنند.
در ایران اسلامی به دفعات شاهد از جان گذشتگی خبرنگاران رشید میهن عزیزمان در امر تهیه واقعیات و دفاع از آزادگی و اسلام بودیم.  دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز بیگانه فصلی تأثیرگذار در تاریخ این مرز و بوم است که بخشی از آن حاصل تلاش خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگارانی بود كه با هدف اطلاع رسانی و نیز انتقال فرهنگ اسلامی-انقلابی جبهه به این امر خطیر وارد شده بودند. بسیاری از این عزیزان پس از جنگ نیز همچنان به آرمان های خود وفادار مانده و به تلاش خستگی ناپذیر خود ادامه دادند.
محمود صارمی از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده ای بود که از حضور در خطرناکترین میدان ها ترس به دل راه نداد و به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن قدر دانی از تعامل سازنده رسانه ها با این نهاد و ‏انعکاس کارکرد های آن، به تمامی خبرنگارانی که در عرصه اطلاع رسانی صحیح و خدمت ‏به ملت سر افراز ایران اسلامی، متعهدانه و مسئولانه گام برمی دارند روز خبرنگار را به یاد ‏شهدای اهل قلم و دیگر شهدای خبرنگار گرامی داشته و امید است جامعه خبری ایران همچون گذشته پرنشاط، باانگیزه، هدفدار و پایبند به ارزش‌های انسانی و الهی بتواند اطلاع‌رسانی درست و حق‌طلب را در برابر چشم جهانیان قرار دهد.


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • روز خبرنگار بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نويسندگان گرامی باد.
ثبت امتیاز