05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 تیر 1390

  اطلاعیه ثبت‌نام آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، حرفه‌ای كاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی

امتیاز: Article Rating

پیرو اطلاعیه مورخه 31/2/90 و در اجرای مواد 26،21،11و28 آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان، بدینوسیله به اطلاع كلیه داوطلبان شركت در آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران(نظارت و محاسبات)، تأسیسات مكانیكی، تأسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیك برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی (پایه3) و همچنین آزمونهای حرفه‌ای كاردانهای فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مكانیك، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به كار كاردانی (پایه‌های یك، دو و سه) و آزمونهای تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به كار تجربی می‌رساند ; آزمونهای یاد شده در تاریخهای 24و25 شهریورماه‌سال1390برگزارمی‌گردد.
ثبت‌نام این آزمونها از تاریخ 15/4/90 آغاز و تا تاریخ 19/5/1390 ادامه خواهد داشت لازم بذكر است ثبت‌نام كلیه آزمونهای یاد‌شده‌به‌صورت الكترونیكی‌واز طریق همین وب سایت انجام خواهد شد.
كلیه داوطلبان عزیز می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس‌های الكترونیكی WWW.INBR.IR (وب سایت دفتر امور مقررات ملّی ساختمان) و یا WWW.IRCEO.Org (وب سایت شورای مركزی نظام مهندسی) مراجعه نمایند. ضروری است كلیه متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه فرمایند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز