05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 31 خرداد 1390
نشست هیأت مدیره سازمان با معاونت امور عمرانی استانداری

  نشست هیأت مدیره سازمان با معاونت امور عمرانی استانداری

امتیاز: Article Rating

ظهر روز یکشنبه 29/03/90 نشست ریاست  سازمان و اعضای هیأت مدیره با جناب آقای دکتر مهدی صفدری معاونت امور عمرانی استانداری برگزار گردید .
ابتدا جناب آقای مهندس رسول بیجار ریاست سازمان به گزارش جامع و کامل از فعالیتهای سازمان در سال گذشته پرداخت و به آخرین دستاوردهای سازمان در زمینه های علمی ،پژوهشی اجرایی و رتبه های کشوری سازمان اشاره نمودند .
در ادامه اعضای هیأت مدیره نقطه نظرات خودرا درراستاری بهبود و پیشرفت اهداف سازمان نظام مهندسی بیان داشته و خواستار حمایت و تعامل همه جانبه معاونت امور استانداری را با سازمان شدند .
جناب آقای دکتر صفدری معاونت امور عمرانی استانداری ضمن خیرمقدم به و تشکر از زحمات یکایک اعضای هیأت مدیره خاطرنشان کردند ترکیب هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از پتانسیل بالایی در جهت پیشبرد اهداف نظام مهندسی در سطح استان و چه در سطح کشور برخوردار می باشد که باعث افتخار استان سیستان و بلوچستان می باشد .
ایشان در ادامه یادآور شدند سازمان نظام مهندسی استان می تواند اقداماتی از قبیل فرهنگ سازی جامعه استان به اصول مهندسی، مقاوم سازی در ساختمانها و استفاده ازمعماری اسلامی جهت زیباسازی سیمای شهر از طریق فناوری های نوین ساختمانی را سرلوحه کار خود قرار دهد و هرگونه طرح و پیشنهاد معقولی را به این دفتر ارائه تا با همکاری این عزیزان آن را نهادینه نمائیم .


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • نشست هیأت مدیره سازمان با معاونت امور عمرانی استانداری
ثبت امتیاز