05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 خرداد 1390
مجمع عمومی سالیانه ( نوبت دوم ) برگزار گردید

  مجمع عمومی سالیانه ( نوبت دوم ) برگزار گردید

امتیاز: Article Rating


عصر روز سه شنبه مورخ 24/03/90 جلسه مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم با حضور ریاست محترم سازمان ، اعضای هیأت مدیره ، نماینده اداره کل مسکن و شهرسازی استان  و اعضای  محترم سازمان برگزار گردید.
 ابتدا مراسم با تلاوت آیات کلام ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید و مجری برنامه کلیات برنامه مجمع را قرائت نمودند .
در ادامه برنامه جناب آقای مهندس بیجار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به بیان عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخته و ابراز داشتند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در حال حاضر با دو هزار و هشتاد و یک عضو در رشته های هفتگانه  و سی و چهار نفر کارکنان اداری در قالب سازمان مرکزی در زاهدان و هشت دفتر نمایندگی در شهرستان های زابل ، زهک ، خاش ، ایرانشهر ، چابهار ، سراوان ، راسک خدمات ارزنده و شایسته ای را به هم استانیهای عزیز ارائه می نماید به طوریکه در سال 1389 بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار متر مربع ساختمان توسط اعضاء محترم سازمان طراحی ، محاسبه ، نظارت و اجرا گردیده است که مایه مباهات جامعه مهندسی استان می باشد، و به خود می بالیم که علیرغم نبود امکانات بعد مسافت و سایر محرومیت ها و بهای نازل خدمات مهندسی توانسته ایم در دورترین نفطه ایران مجری مقررات ملی ساختمان بمنظور تأمین ایمنی رفاه و آسایش صرفه اقتصادی و حمایت از مردم به عنوان بهره برداران و حفظ سرمایه های ملی باشیم .
ایشان در ادامه ابراز داشتند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حضور بسزایی در جلسات شورای مسکن استان ،شورای فنی استان و سایر کمیته ها داشته که در جهت پیشبرد امور تأثیر بسزائی داشته است از دیگر برنامه های سازمان می توان به همکاری خوب و سازنده با مراکز آموزش عالی بویژه جشن های فارغ التحصیلی و مسابقات آموزشی و بمنظور ترویج مقررات ملی ساختمان و حمایت از فناوری ها و مصالح نوین ساختمانی سازمان اقدام به برگزاری نمایشگاهای صنعت ساختمان اشاره نمودد .
مهندس بیجار یاد آور شدند رتبه سازمان در سطح کشور را رتبه هفتم در بین سی و دو سازمان کشور بیان نمودند و خاطر نشان کردند این رتبه در ابتدا فعالیت این هیأت مدیره سازمان در رتبه 18 کشوری قرار داشته است . ایشان حضور یک نماینده از سازمان را در شورای مرکزی نظام مهندسی کشور و عضو هیأت رئیسه آن سازمان که بسیاری از استانهای برخوردار فاقد آن می باشند را به جامعه مهندسین استان تبریک گفت و از زحمات جناب آقای دکتر اژدری مقدم در این راستا تشکر نمودند .
در پایان ایشان ابراز داشتند تمامی موفقیت ها و دستاورد ها حاصل همدلی، همکاری مشارکت وخرد جمعی اعضاء فهیم ، تلاشکر ، مخلص و متعهد به اخلاق حرفه ای و تعهد اجتماعی و حمایت بیدریغ آن ها از هیأت مدیره منتخب خود در راه نیل به اهداف بلند سازمان بوده است که جا دارد مراتب کمال امتنان و تقدیر اعضاء هیأت مدیره را به حضور فرد فرد اعضای فهیم سازمان تقدیم نمایم .
در ادامه جلسه پس از تعیین هیأت رئیسه مجمع وفق ماده 56 آئین نامه اجرائی قانون  نظام مهندسی ، موارد مطروحه در دستور کار مورد بررسی و اظهارنظر اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

 

اشتراک گذاری
تصاویر
  • مجمع عمومی سالیانه ( نوبت دوم ) برگزار گردید
ثبت امتیاز