05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 تیر 1401
برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

  برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

امتیاز: Article Rating

مجمع عمومی نوبت دوم  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه مورخ 23 تیرماه 1401  در تالار فردوسی دانشگاه سیستان‌بلوچستان برگزار شد. این مجمع با مجوز  ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان  برنامه ریزی و کلیه دستورالعمل های این ستاد در طول جلسه رعایت شد.

در ابتدا مطابق نظامنامه، هیأت رییسه موقت تشکیل شد و نسبت به انتخاب هیأت رئیسه اصلی مجمع اقدام نمودند. آقایان کامبیز نرماشیری، عبدالرحمن ریگی، روح‌الله موسوی و مسعود نوری به عنوان هیات رئیسه اصلی مجمع انتخاب شدند.

در ادامه مهندس جمشیدزهی، به نمایندگی از هیات مدیره سازمان گزارش عملکرد هیات مدیره در سال 1400 و سه ماهه اول 1401 را ارائه نمود. مجمع عمومی پس از استماع این گزارش و رای‌گیری، نظر مثبت خود را نسبت به عملکرد هیات مدیره اعلام کرد.

سپس آقای مهندس نصیری گزارش بازرسان قانونی سازمان در خصوص عملکرد هیات مدیره در سال 1400و صورت‌های مالی این سال را قرائت کرد، وی ضمن ارزیابی مثبت عملکرد هیات مدیره، عنوان نمود:« گزارش تطبیق عملکرد با بودجه مصوب سازمان برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1400 مورد بررسی قرار گرفته و به موارد بااهمیتی که موجب انحراف در بودجه شده باشد، برخورد نشده است.» همچنین بازرسان سازمان عملکرد هیات مدیره را مطلوب ارزیابی کردند. پس از رای‌گیری در این خصوص صورت‌های مالی 1400 با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در انتها، آقای دری مشاور مالی به ارائه گزارش مالی و بندهای پیشنهادی درآمد و هزینه در بودجه اصلاحی  سال 1401 پرداخت و اعضای مجمع نقطه نظرات خود را درباره بندهای مختلف بودجه مطرح کردند. بودجه اصلاحی سال 1401 با اکثریت قاطع به تصویب مجمع رسید.

لازم به ذکر است با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف حق‌الزحمه سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان از محل صدور شناسنامه فنی و ملکی، هیات مدیره سازمان بودجه پیشنهادی اصلاحی سال 1401 را با توجه به حذف درآمد حاصل از این محل، به مجمع عموی سازمان ارائه داد.

اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان
ثبت امتیاز