برگزاری سامانه نوبت دهی و سامانه ticketing  
                    
                    
                    
                    
                        
                            امتیاز: 
                         
                        
                     
                 
                
             
            
                جلسه ریاست سازمان با مسئولان واحدهای مختلف پیرامون راه اندازی سامانه های نوبت دهی تلفنی و سامانه ticketing  روز سه شنبه 25 شهریور ماه برگزار شد. در این جلسه الزامات و مقدمات مربوط به راه اندازی این سیستم ها بررسی و مورد بحث قرار گرفت تا خدمت رسانی به مهندسان و شهروندان محترم با توجه به شرایط بیماری کرونا در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد.
سامانه نوبت دهی تلفنی سازمان از مهرماه سال جاری راه اندازی خواهد شد و هدف از آن حفظ سلامتی شهروندان، کاهش مراجعات حضوری و افزایش راندمان کاری است.
لازم به ذکر است سامانه  ticketing نیز به منظور ثبت درخواست ها و پیگیری اینترنتی در حال راه اندازی است.