05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 25 مرداد 1399
عقد تفاهم نامه با شرکت عمران شهر جدید تیس

  عقد تفاهم نامه با شرکت عمران شهر جدید تیس

امتیاز: Article Rating

بر اساس تفاهم نامه منعقده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان با شرکت عمران شهر جدید تیس، کلیه خدمات مهندسی در آن شهر توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان ارائه خواهد شد.  

شهر جدید تیس یکی از شهرهای جدید کشور است که  در سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این شهر در فاصله بین شهرستان چابهار و کنارک در زمینی حدود ۴۰۰۰ هکتاراحداث خواهد شد. شهر جدید تیس اولین شهر جدید ساحلی کشور و اولین شهر از نسل نوین شهرهای جدید کشور محسوب می‌شود. کارکرد اصلی شهر مبتنی بر گردشگری و مسکونی است.  

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این باره گفت: « جنوب سیستان وبلوچستان به دلیل همجواری با سواحل و دریای عمان بستر مناسبی برای توسعه جنوب شرق و به تبع آن آورده اقتصادی برای کل کشور است.»

دکتر نرماشیری افزود:« فاز نخست آماده سازی زیرساخت ها و توسعه این شهر با بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است و فرصت مناسبی برای احداث شهری با رعایت کامل مقررات ملی ساختمان و شیوه های نوین ساختمان سازی خواهد بود.»

لازم به ذکر است شهر جدید تیس جزو شهرهایی است که طرح اقدام ملی مسکن در آن اجرا خواهد شد و  مطابق برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت ثبت نام تا 8000 نفر را خواهد داشت.

اشتراک گذاری
تصاویر
  • عقد تفاهم نامه با شرکت عمران شهر جدید تیس
ثبت امتیاز