05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 17 تیر 1399
امضای تفاهم نامه سازمان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

  امضای تفاهم نامه سازمان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

امتیاز: Article Rating

 

تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص ارائه خدمات مهندسی در بازسازی واحدهای مسکونی مناطق هدف در حاشیه شهرها و مناطق آسیب دیده از سیل در شهرهای استان به امضا رسید.

بر این اساس، ارائه خدمات مهندسی به مالکان ساختمان های مشمول این تفاهم نامه، تا سقف یکصد متر مربع زیربنا، رایگان است و کلیه هزینه های مربوط به بخش نظارت و طراحی از سوی بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

مطابق این تفاهم نامه سازمان متعهد می شود دفاتر دارای صلاحیت را جهت تهیه نقشه های طراحی استاندارد به افراد  معرفی و نسبت به انتخاب ناظر اقدام نماید. کلیه سازوکارهای مربوط به ارائه خدمات مهندسی نیز در خصوص این ساختمان ها، مطابق قانون انجام خواهد شد. متقاضیان در مناطق حاشیه شهر و نیز مناطق آسیب دیده از سیل می توانند با ارائه مدارک و دریافت معرفی نامه از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهت پیگیری امور مربوط به ساخت و ساز به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مراجعه نمایند.

دکتر نرماشیری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان امضای این تفاهم نامه را بسیار مهم دانست و بیان داشت: از آنجایی که جمعیت زیادی در حاشیه شهرهای استان زندگی می کنند و متاسفانه اغلب ساختمان های این مناطق فاقد استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی از جمله زلزله هستند، با استفاده از این تفاهم نامه بازسازی و بهسازی بافت شهری در این مناطق انجام خواهد شد.

وی افزود: در سیل اخیر استان، ساختمان های زیادی آسیب دیدند که مفاد این تفاهم نامه در جهت بازسازی ساختمان های آسیب دیده، اهتمام کامل دارد.

 

اشتراک گذاری
تصاویر
  • امضای تفاهم نامه سازمان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
ثبت امتیاز