05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
نمایش مصوبات به کاربران

مصوبات هیات مدیره
شنبه 11 دی 1395
تعداد بازدید: 1243
تعداد نظرات: 0

مصوبات هیئت مدیره مورخ 29 خرداد ماه 95

  • کلیه تصمیم های اخذ شده در هیئات مدیره رئیس سازمان مکلف به اجرای آن بوده و مسئولیت آن بر عهده تمامی اعضای هیئت مدیره می باشد در ضمن در خصوص مباحث مطروحه مجریان و سازمان بازرسی نیز مطابق روال می باشد.
  • نامه مکاتبه با سازمان بازرسی که توسط نظام مهندسی تدوین شده در هیئات مدیره قرائت و مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت و آقای دکتر خمر از طرف هیئت مدیره مکلف به پیگیری از سازمان بازرسی شدند.
  • در خصوص سازمان هایی که بدون پروانه ساختمانی و یا عدم مراجعه به سازمان اقدام به ساخت و ساز نموده اند مقرر شد پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص فرایند استحکام بنا و تعیین تعرفه به هیات 4 نفره ارائه شود.
  • مقرر شد در کمیته پدافند غیرعامل آقای مهندس مهندس صفاری  در رشته تاسیسات معرفی و جایگزین مهندس بزرگ زاده گردد.با عنایت به استعلام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  در خصوص نامه سازمان بازرسی مبنی بر لغو انتخاب مجری ذیصلاح در زمان صدور پروانه ساختمانی براساس رای شماره 99 هیئات عمومی دیوان عدالت اداری و ابلاغ آن طی نامه شماره  11592/19/الف مورخ 31/395 مدیر کل محترم راه و شهرسازی که پیوست آن نامه مدیر کل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت متبوع می باشد مقرر گردید نسبت به اخذ تعهد محضری از مالک در صورت شروع عملیات اجرایی مکلف به انتخاب مهندس مجری ذیصلاح نماید.
  • در خصوص تهیه متن تعهد محضری از مالک مبنی بر انتخاب مهندس مجری ذیصلاح هنگام شروع عملیات اجرایی  کارگروهی متشکل از آقای مهندس عربی، مهندس حیدری، مهندس شیرزایی و مشاور حقوقی سازمان آقای کرد تشکیل گردد.