05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398
شرایط ارسال مطلب برای نشریه هفتخوان

  شرایط ارسال مطلب برای نشریه هفتخوان

امتیاز: Article Rating

🌱🌱قابل توجه کلیه همکارانی که تمایل به همکاری با نشریه هفتخوان را دارند: 
مطالب تالیفی یا ترجمه خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به آدرس ایمیل 7khan.sb@gmail.com ارسال یا به واحد روابط عمومی سازمان تحویل نمایید.
مطالب با موضوعات «مقاوم سازی ساختمان ها در برابر سیلاب» و «کیفیت مصالح ساختمانی» در الویت هستند.

📌شرایط ارسال مطالب برای نشریه هفتخوان
هفتخوان، فصلنامه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان، در هر شماره به یک یا دو موضوع مشخص می پردازد.
هفتخوان مطالب ارسالی را در چهار دسته تقسیم‌بندی می‌کند:
📌  یادداشت: نوشته‌های فردی که بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه است.
📌  مقالات: بهتر است بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه باشد. پیشنهاد می‌کنیم در نگارش مقاله (پژوهشی، تحلیلی، مروری و گردآوری) ساختار مرسوم (عنوان،زیر عنوان ، مقدمه، بحث، نتیجه و منابع) رعایت شود.
📌 مصاحبه و گزارش: نوشته بین ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ کلمه باشد. بهتر است پرسش‌ها در چارچوب موضوع مجله باشد. فایل صوتی مصاحبه ضمیمه شود. شایسته است تاریخ جلسه‌ی مصاحبه را به واحد روابط عمومی سازمان اطلاع دهید تا عکاس مجله شما را همراهی کند.
📌 ترجمه: مطالب ترجمه شده بین 1500 تا 2000 کلمه و همراه با منبع اصلی ارائه شوند.
✅خواهشمندیم در ابتدای نوشته تیتر، سوتیتر‌، نام و نام‌خانوادگی نویسنده و یا مترجم ذکر شود.
لطفاً معرفی نویسنده در یادداشتی کوتاه (حدود ۵۰ کلمه)، به‌همراه عکس نویسنده جهت استفاده در سایت  و کانال سازمان ضمیمه شود.
✅لطفاً توضیحات و نام‌های خاص و موارد موردنظر نویسنده به‌صورت پی‌نوشت در انتهای مطلب بیاید.
✅خواهشمندیم شرح تصاویر (نام عکاس، منبعی که تصویر یا اثر هنری از آن استخراج‌شده، تاریخ و نام تهیه‌کننده و یا طراح) در اختیار مجله قرار بگیرد. 
✅اگر مطلب عکس دارد، در صورت امکان، از کیفیت مناسب برای چاپ استفاده کنید. عکس‌ها را جداگانه به ایمیل ضمیمه کنید. (فرستادن چند عکس صفحه‌بند مجله را در انتخاب بهترین عکس یاری می‌کند.)
✅رسم‌الخط پذیرفته‌شده در مجله‌ی هفتخوان، دستور خط فارسی مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی است. در صورتی‌که نویسندگان از این شیوه استفاده نکنند، ویراستاران مجله آن را اعمال خواهند کرد.مجله‌ی هفت‌خوان در ویرایش فنی و محتوایی مطالب آزاد است و براساس ضوابط و چارچوب‌های ویرایشی که برخی از آن‌ها در بالا توضیح داده شد، عمل خواهد کرد.
🙏باسپاس از همراهی شما با هفتخوان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • شرایط ارسال مطلب برای نشریه هفتخوان
ثبت امتیاز