05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 11 اسفند 1394
راه‌یابی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان‌وبلوچستان به مجلس شورای اسلامی

  راه‌یابی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان‌وبلوچستان به مجلس شورای اسلامی

امتیاز: Article Rating

مهندس علیم یارمحمدی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان با کسب  98191 رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

یارمحمدی فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و از اعضای با سابقه سازمان نظام مهندسی ساختمان است. وی علاوه بر فعالیت در ارکان مختلف سازمان، سال‌ها تجربه فعالیت در حوزه‌های عمرانی استان سیستان و بلوچستان را دارد.


پیام تقدیر و تشکر مهندس علیم یارمحمدی به مناسبت خلق حماسه حضور مردم در انتخابات

انتخابات تبلور اراده ملت است و مجلس عصاره ملت و در خدمت مردم برای ساختن فردایی روشن. حضور باشکوه مردم در این انتخابات نمایشی از اراده آنان برای تغییر و شتاب بخشیدن به روند توسعه همه جانبه کشور از طریق وضع قوانینی شفاف و کارشناسی شده و نظارتی درست و دقیق است که در صورت عمل به آن‌ها توسط منتخبین مردم، کشور عزیزمان شاهد شکوفایی و توسعه و ترقی هر چه بیشتر و اوج گرفتن به سوی کمال خواهد بود.

حضور پرشور مردم شریف زاهدان در این انتخابات نیز در این راستا مسئولیت اینجانب را بیش از پیش سنگین کرد و عزم مرا راسخ‌تر از گذشته برای تحقق آنچه وعده کرده‌ام.
لذا از تمام حماسه آفرینان،اعم از زن و مرد و پیر و جوان و همه اقوام و مذاهب و عزیزانی که با رای خود اینجانب را مورد لطف و مرحمت خود قرار دادند، نهایت سپاسگزاری را داشته و اعلام می نمایم در جهت احقاق حقوق قانونی شما ساکنان شهرستان زاهدان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در مسیر توسعه و تعالی شهر، استان و کشور با تمام توان خواهم کوشید.


با سپاس و تشکر بی کران
علیم یارمحمدی

 

اشتراک گذاری
تصاویر
  • راه‌یابی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان‌وبلوچستان به مجلس شورای اسلامی
ثبت امتیاز