05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 بهمن 1394

  « اطلاعیه شماره 1 »

امتیاز: Article Rating

قابل توجه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی

-        عوامل اجرایی(مراقبین و ...) موظف به اجرای دستورالعمل‌های آزمون هستند. همکاری شما با عوامل اجرایی حوزه انتخابی در برگزاری آزمونی دقیق و با کیفیت بسیار موثر و مثمر ثمر است. پیشاپیش از اینکه با صبر و بردباری خود مسئولیت برگزاری آزمون را همراهی می‌فرمائید کمال تشکر را داریم.

-        از آوردن تلفن همراه، لپ‌تاپ یا تبلت جدا خودداری گردد، همراه داشتن موبایل یا لپ‌تاپ و تبلت در جلسه آزمون تقلب محسوب می‌شود. حوزه های امتحانی امکان نگه‌داری موبایل و لپ‌تاپ و تبلت داوطلبان را ندارند و هرگونه مسئولیت در این مورد بر عهده خود داوطلب است.

-        آزمون کتاب باز است ولی به علت محدودیت فضای حوزه امتحانی از ورود کتاب در حجم وسیع و غیر معقول جلوگیری خواهد شد داوطلبان حق رد و بدل کردن کتاب، جزوه، یادداشت و یا هر وسیله دیگری را به هیچ شکل نخواهند داشت و به مراقبین تاکید گردیده است به خاطر رعایت حقوق عامه داوطلبان در صورت مشاهده این گونه موارد بدون هیچ تذکری موارد را به عنوان تقلب صورت جلسه نمایند.

توجه: طبق تصمیمات متخذه ستاد برگزاری آزمون استفاده از سرویس بهداشتی در جریان برگزاری آزمون تستی ممنوع است و ترک صندلی توسط داوطلب به هر عنوان به منزله پایان زمان آزمون داوطلب تلقی می شود و در این صورت پاسخنامه و دفترچه سوال از داوطلب دریافت و میبایست حوزه را ترک نماید.

-        برخی مصادیق تقلب و تخلف: صحبت نمودن داوطلب با داوطلب دیگر، نگاه کردن به پاسخنامه داوطلبان مجاور، رد و بدل کردن پاسخنامه، اخلال و ایجاد بی نظمی و بر هم زدن نظم جلسه، استفاده از وسایل غیر مجاز: موبایل، رایانه،...، پاره نمودن مدارک امتحانی (کارت، پاسخنامه و دفترچه سوال)، خارج نمودن مدارک امتحانی (پاسخنامه، کارت و دفترچه سوال)، استفاده از کاربنبرای نسخه برداری

-        طبق دستورالعمل آزمون، مراقبین موظف هستند در صورت مشاهده هرگونه موارد تقلب یا تخلف توسط داوطلبان مراتب را بدون انعکاس به داوطلب مربوط گزارش و صورتجلسه نمایند.

-        طبق ضوابط و مقررات آزمون و در صورت احراز تخلف داوطلب، کلیه آزمون‌های ایشان در این دوره باطل  برابر مقررات از شرکت در ازمون‌های آتی نیز محروم خواهد شد.

رفع نقص احتمالی اطلاعات داوطلبان

داوطلب موظف است پس از رویت و تهیه یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه خود، اطلاعات مندرج روی کارت را کنترل نماید و در صورت مغایرت در اطلاعات کارت به ترتیب زیر عمل نماید:

الف- چنانچه در یکی از بندهای نام و نام خانوداگی، سال تولد، شماره شناسنامه و یا شماره عضویت نظام مهندسی مغایرتی وجود داشته باشد یک نسخه  کپی از کارت تهیه و مورد دارای مغایرت را خط کشیده و با خودکار قرمز صحیح آن را بنویسد و در جلسه آزمون به مراقب خود تحویل دهد.

ب- چنانچه در یکی از موارد جنس، عکس (کارت فاقد عکس، واضح نبودن عکس، عکس فاقد مهر و ...) مغایرتی وجود داشته باشد لازم است با به همراه داشتن 2 قطعه عکس 4*3 در روز چهرشنبه 28/11/94 به ستاد رفع نقص از ساعت 8 الی 12 ظهر و 13 الی 16 بعد از ظهر مراجعه نماید.

تبصره 1: ردو بدل کردن هر نوع وسیله از قبیل (خودکار، خودنویس، روان نویس، مداد، مداد پاک کن و... ) در جلسه آزمون در حکم تقلب تلقی گردیده و طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

تبصره 2: خارج نمودن ملزومات آزمون ( پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می شود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف نمانید مطابق ضوابط رفتار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز