05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 16 آبان 1394
نشست مشترک کمیته گاز سازمان و نمایندگان شرکت گاز استان

  نشست مشترک کمیته گاز سازمان و نمایندگان شرکت گاز استان

امتیاز: Article Rating
جلسه مشترک کمیته گاز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و نمایندگان شرکت گاز استان، به منظور تعیین اهداف و برنامه‌های این دو نهاد برای اجرای اصولی لوله‌کشی گاز خانگی شهر زاهدان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

 

مهندس شهریاری نایب رئیس کمیته گازسازمان  در ابتدای این جلسه به بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در کمیته گاز از جمله آماده سازی مقدمات لازم برای اجرای شیوه نامه لوله کشی گاز  و آموزش فنی و حقوقی مهندسان تأسیسات پرداخت و روش اجرایی مصوب در کمیته گاز استان برای اجرای لوله کشی گاز خانگی را ارائه نمود.

در ادامه  ریاست شرکت گاز ایرانشهر برخی مشکلات و ناهماهنگی به وجود آمده در عملیات لوله کشی گاز خانگی را بیان نمود و مهندس تواضعی فر نماینده شرکت گاز استان در کمیته گاز،  گزارشی از زیرساخت های آموزش و غنی مورد نیاز برای اجرای لوله کشی گاز خانگی در شهر های استان ارائه داد.

از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، هماهنگی با کمیته تاسیسات مکانیکی سازمان در بحث نظارت بر دودکش‌ها، تشکیل هیأت چهر نفره استان در بحث گاز و برگزاری دوره های تخصصی مهندسان ناظر گاز بود.

لازم به ذکر است در تاریخ 6 مهرماه با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و استاندار سیستان و بلوچستان قرارد گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان امضا شد. با بهره برداری از این طرح بیش از ۳۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی در زاهدان، چابهار، خاش و زابل از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • نشست مشترک کمیته گاز سازمان و نمایندگان شرکت گاز استان
ثبت امتیاز