05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 31 فروردین 1394
دیدار هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

  دیدار هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

امتیاز: Article Rating
ظهر روز یکشنبه مورخ 30/1/94 هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در دفتر جناب آقای مهندس مالکی مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان با ایشان دیدار داشتند.
 
در ابتدا دکتر نرماشیری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن عرض تبریک سال نو از حمایت های ایشان از سازمان و همچنین جامعه مهندسی استان تقدیر و تشکر نمودند. ریاست سازمان در ادامه یاد آور شدند با تلاش اعضای محترم هیات مدیره توانستیم نظام نامه سازمان را برای اولین بار تهیه نماییم. همچنین کلیه کمیته ها بر اساس نظام نامه مصوب راه اندازی شد. ایشان به عملکرد سازمان در پایان سال (اسفند ماه) اشاره داشتند و بیان نمودند در پایان سال عملکرد بسیار مناسب بود و شاهد رونق گرفتن بخش ساخت و ساز در پایان سال  بوده ایم و امیدواریم در سال 94 همچنان ادامه داشته باشد.
دکتر نرماشیری در پایان به تنظیم تفاهم نامه ای فی مابین سازمان و استانداری سیستان و بلوچستان اشاره نمود که در روزهای آینده مفاد این تفاهم نامه و سمع و نظر اعضای محترم سازمان خواهد رسید.
مهندس مالکی مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن عرض خیر مقدم به ارکان سازمان ابراز نمودند خلی خوشحالم از اینکه در سال جدید هیات مدیره محترم سازمان توانستند با راه اندازی نظام نامه کمیته های سازمان گام مهم و ارزشمندی در جهت اهداف سازمان بردارند 
ایشان بیان داشتند همانطور که مستحضرید سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزگترین سازمان غیرانتفاعی و با دارا بودن اعضای فهیم و توانمند از پتانسیل بالایی برخوردار میباشد و هرچه بتوانیم مشارکت اعضای محترم را در سازمان بخصوص در کمیته های بیشتر نماییم شاهد موفقیت هاتی بیشتری خواهیم بود.
ایشان ضمن تشکر از سازماندهی خدمات سازمان بخصوص در پایان سال که منجر به عملکرد 40 درصدی ساخت و ساز از کل عملکرد سال 93 گردید ابراز داشتند با توجه به پیش رو بودن انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان از کلیه اعضای متقاضی در عضویت دوره جدید هیات مدیره تقاضا دارم از تبلیغات سازنده و آنچه مرتبط با واقعیت خود شخص می باشد بدون هیچ گونه تخریب یکدیگر در یک انتخابات سالم وارد این عرصه شوند.    
مدیر کل راه و شهرسازی استان در پایان اشاره ای به امضای تفاهم نامه های سازمان نمودند که مورد صدور خدمات مهندسی به جامعه خواهد شد و سازمان نباید همیشه متکی به در آمد های خود را از محل 5درصد ساخت و ساز باشد بلکه در سایر زمینه های می تواند از مهندسین فهیم و تلاشگر استان استفاده و درآمد زایی نماید  
مهندس مالکی در پایان بیاناتشان به تهیه فضاهای رفاهی و وزرشی در شهر زاهدان و همچنین اقدام به خرید زائرسرا در مشهد مقدس و مجتمع های در چابهار و کیش پس از تائید مجمع عمومی به صورت پیشنهادی به سازمان ارائه نمودند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • دیدار هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان
ثبت امتیاز