05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 03 آبان 1393
دیدارمدیر کل راه و شهرسازی استان با هیات مدیره سازمان

  دیدارمدیر کل راه و شهرسازی استان با هیات مدیره سازمان

امتیاز: Article Rating
عصر روز دوشنبه 28 مهرماه، مهندس مالکی، مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه مهندس مهدیار مدیر ساختمان و مسکن اداره کل و مهندس انصاری رییس اداره نظام مهندسی، در جلسه هیات مدیره سازمان شرکت کردند. 
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن خوشامدگویی به ایشان، خلاصه ای از عملکرد سازمان در یک سال گذشته را ارائه نمود و بر همکاری و تعامل بیشتر راه و شهرسازی استان در جهت استفاده حداکثری از توان و ظرفیت سازمان تاکید کرد. 
تشکیل جلسات منظم و دوره‌ای هیات چهارنفره استان برای تصمیم گیری در خصوص موضوعات فنی و کمبود نیروی مهندسی در شهرستان‌های استان و نیز تصمیم‌گیری برای تصویب تعرفه‌های مهندسی در حوزه‌های شهرسازی، معماری، نقشه‌برداری، گاز و ژئوتکنیک از موارد مهم مطرح شده توسط رییس سازمان بود. 
در ادامه مهندس بزرگ‌زاده انتصاب مهندس مالکی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی را نقطه عطفی در همکاری و تعامل اداره کل مطرح کرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل جلسات سه جانبه با دستگاه‌های اجرایی و فنی استان مانند آبفا، گاز، استاندارد و برق استان و با حضور موثر و هدایتگر راه و شهرسازی بتوانیم به توسعه خدمات مهندسی در استان کمک کنیم.
در ادامه اعضای هیات مدیره نقطه نظرات خود را بیان نمودند و در پایان مهندس مالکی به ایراد سخنرانی پرداخت. از موارد مهم مطرح شده در صحبت‌های ایشان، تاکید بر همکاری و همراهی هیات مدیره در پیشبرد اهداف سازمان و آمادگی برای تشکیل جلسات هبات چهار نفره بود.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • دیدارمدیر کل راه و شهرسازی استان با هیات مدیره سازمان
ثبت امتیاز