05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 شهریور 1393
مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان معرفی شد.

  مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان معرفی شد.

امتیاز: Article Rating
ظهر روز سه شنبه مورخ 93/6/18 با حضورمعاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت راه و شهرسازي، و جمعی از مسئولین استانی از خدمات ابوالفضل باقرنيا قدرداني و مسعود مالكي به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان معرفي شد.
مهندس باقر نیا ضمن بیان قسمیت از عملکرد خود در طول تصدی این سمت در استان سیستان و بلوچستان، از حضور در این استان ابراز خرسندی کرد. پس از تقدیر و تشکر معاون امور عمرانی استانداری، از خدمات مهندس باقرنیا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به ایراد سخنرانی پرداخت. 
مهندس سيد سعيد سيد علايي معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت راه و شهرسازي ، به موقعیت استثنایی و گستردیگ استان سیستان و بلوچستان، دسترسی به دریای عمان، هم مرز بودن با پاکستان و افغانستان و دسترسی به کوریدور جنوب به شمال اشاره کرد و گفت: در سيستان و بلوچستان به 13 هزار و 400 كيلومتر راه، 205 كيلومتر بزرگراه و يك هزار و 716 راه اصلي وجود دارد که  50 درصد از این راه‌ها روستایی هستند و این نشان از اهمیت توجه به راه‌های روستایی دارد. وي افزود:23 هزار واحد مسكن مهر در سيستان و بلوچستان وجود دارد كه 13 هزار تا افتتاح و اميدواريم 10 هزار واحد ديگر نيز تا پايان سال آينده افتتاح شود.

مهندس سيدعلايي گفت: كميته‌اي را براي ساماندهي نيروي انساني در استان‌ها در حوزه راه و شهرسازي در وزارت خانه تشكيل داده‌ايم و تمامي كساني كه در آزمون شركت كرده‌اند، تلاش مي‌كنيم براي جذب آنها اعتبار لازم را تامين كنيم.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت راه و شهرسازي خاطرنشان كرد: حفاظت از ميراث شهرسازي، تلاش براي ترويج و گسترش معماري ايراني و اسلامي، توجه به پروژه‌هاي نيمه تمام در بحث راه و مسكن در تمامي استان‌ها و توجه به موضوع راهداري و ايمني راه‌ها از جمله اولويت‌هاي وزارت راه و شهرسازي است.
اين مسئول افزود: در ستاد وزارت راه و شهرسازي، برنامه مديريت ارتباط با شهروندان را در دستور كار قرار داده‌ايم و اعتقاد داريم شهروندان حق دارند اطلاعات حوزه حمل و نقل و مسكن را در اختيار داشته باشند.
وي ادامه داد: نقشه راه اصلاح نظام اداري در هشت برنامه در دست پيگيري قرار دارد كه اين نقشه در استان‌ها در قالب 30 برنامه و براي 50 دستگاه در حال پيگيري است.
مهندس سيدعلايي بيان كرد: قطعا اجراي اين نقشه در افزايش بهره‌وري و رشد اقتصادي موثر خواهد بود.
در ادامه از  مسعود مالكي به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان معرفي و منصوب شد و از خدمات ابوالفضل باقرنيا مديركل سابق اداره كل راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان نيز قدرداني شد.
در پایان مهندس مالکی، اهم برنامه‌های خود را شرح داد و از ترمیم راه‌ها احداث بزرگراه‌‌‌ها و راه‌های دو بانده، توجه به مراکز کنارگذر جاده‌ای و نیز مشخص نمودن وضعیت نیروهای طرحی این سازمان را به عنوان  الویت‌های کاری خود عنوان کرد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان معرفی شد.
ثبت امتیاز