05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 شهریور 1393
برگزاری مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم

  برگزاری مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم

امتیاز: Article Rating
مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان روز دوشنبه با حضور دکتر باقر کرد معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی استان، اعضای هیات مدیره سازمان و جمعی از اعضای سازمان برگزار شد. 
در ابتدای مراسم پس از افتتاح جلسه توسط ریاست سازمان و انتخاب اعضای هیات ریسه و استقرار این هیات  مهندس باقر نیا مدیر کل راه و شهرسازی استان به ایراد سخنرانی پرداخت. وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان سیستان و بلوچستان و همکاری با نشام مهندسی ساختمان این استان گفت: ما در اداره مسکن و شهرسازی سعی کردیم وظیفه خود را در قبال جامعه مهندسی استان انجام دهیم. با همت شما دو سال پیاپی این استان جزو استان‌های برتر در رعایت مقررات ملی ساختمان است. برای من همکاری با چنین مهندسان قانون مندی باعث افتخار است.
دکتر کرد ضمن قدردانی از باقر نیا گفت: من به سه دلیل مراتب قدر دانی خود را از مهندس باقرنیا اعلام می کنم. یکی به خاطر خدمات ارزنده و پشتکار ایشان و پیشرفت چشم‌گیر در حوزه راه‌سازی و مسکن دوم به خاطر همفکری و همیاری ایشان با سازمان نظام مهندسی و حساس بودنشان به وضعیت این جامعه. بی شک افتخارات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرهون همکاری ایشان بوده است. و سوم این مورد اینکه ایشان در بخش هماهنگی‌های حوزه معاونت عمرانی استانداری بسیار خوب عمل کردند.
در ادامه مهندس بزرگ زاده ریاست سازمان به ارایه عملکرد و ایراد سخنرانی پرداخت و گوشه ای از عملکرد سازمان را در سال 92 برای اعضا شرح داد. تشکیل کمیته پژوهش، تکشیل گروه‌های تخصصی شهرسازی و نقشه برداری، ایجاد نوسازی در ساختار نشریه، تشکیل کمیته ارجاع نظارت برای و تلاش برای از بین بردن ابهامات و ایرادت این سیستم، حضور فعال در شورای مرکزی و عوضیت دکتر اژدری مقدم در این شورا، تشکیل دفتر نمایندگی سوران ، بخشی از فعالیت‌های سازمان بود که مهندس بزرگزاده به ان اشاره نمود.
سپس آقای دری مشاور مالی سازمان به توضیح  موارد موجود  در ترازنامه مالی سازمان  پرداخت و به سوالات اعضا در این مورد پاسخ داد.مهندس حیدری بازرس سازمان نیز، ضمن ارائه گزارش بازرسان سازمان از صورت‌های مالی سازمان، به پاسخگویی به سوالات پرداخت. 
ترازنامه سازمان به رای گذاشته شد و با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید. 
لازم به ذکر است مهندس جمشید زهی نماینده هیات مدیره در کمیته ارجاع نظارت به شرحی از عملکرد این کمیته پرداخت و مقرر شد تا پایان آذر ماه این کمیته گزارش نهایی خود را از وضعیت سیستم ارائه کند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساخنمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری مجمع عمومی سازمان در نوبت دوم
ثبت امتیاز