05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 تیر 1393
جلسه هم اندیشی هیأت رئیسه گروه های تخصصی و کمیته ها و کمیسیون ها با رییس سازمان

  جلسه هم اندیشی هیأت رئیسه گروه های تخصصی و کمیته ها و کمیسیون ها با رییس سازمان

امتیاز: Article Rating
پیرو دعوت از هیأت رئیسه گروه های تخصصی سازمان و نیز کمیته ها و کمیسیون ها جلسه ساعت 13 روز یکشنبه در محل کلاس آموزشی سازمان تشکیل گردید.
 این جلسه که مقرر بود در ابتدای سال 93 و با هدف فعال سازی و ایجاد هماهنگی و بیشتر گروه ها و کمیته ها و کمیسیون های سازمان تشکیل با تأخیر در ابتدای فصل جدید و با حضور حداکثری تشکیل گردید.
 در ابتدای جلسه مهندس عبدالباسط بزرگ زاده رئیس سازمان، گروه ها و کمیته ها را هسته های کارشناسی و بررسی فنی سازمان خواند که براساس برنامه های سازمان نظام مهندسی کشور و نیز برنامه اجرایی سازمان استان فعالیت خود را انجام میدهند.   رییس سازمان افزود: هر زمان و هر جا صحبت از توان فنی و کارشناسی سازمان در همه حوزه ها می شود، منظور توان  همین گروه ها و کمیته ها است. در این جلسه برنامه کلی سازمان نظام مهندسی کشور و نیز خط مشی دوره جدید شورای مرکزی ارایه گردید. وی اهمیت کارکارشناسی را در کمیته ها و گروه ها و اظهار نظر فنی و تقسیم سازی برای تصمیم گیری در سازمان یادآور شد و ادامه داد: باید حرکت به سمت اطلاع رسانی فعالیت ها و شرکت برنامه های کارشناسی مسائل شهری و ساختمانی را داشته باشیم. رییس هیات مدیره خبر از تشکیل بعضی کمیته ها همانند کمیته گاز و کمیته آسانسور، کمیته حقوقی، کمیته دفاتر نمایندگی، کمیته آبفا و کمیته بافت فرسوده را در جهت توسعه خدمات سازمان مطرح نمود. تاکید گردید کمیته ها آیین نامه اجرایی فعالیت کمیته خود را تهیه نمایند. آیین نامه اداره جلسات از طرف سازمان ابلاغ خواهد شد.
 پس از آن مهندس رودینی گروه نقشه برداری، دکتر عزیزیان از کمیته آموزش سازمان، دکتر نرماشیری از کمیته پژوهش و مهندس خطیبی از کمیته رفاه و دیگر همکاران از کمیته های اجرا و ارجاع نظارت و ... نیز مطالبی ارائه نمودند .


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • جلسه هم اندیشی هیأت رئیسه گروه های تخصصی و کمیته ها و کمیسیون ها با رییس سازمان
ثبت امتیاز