05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 05 خرداد 1393
مراسم تقدیر از تیم های ورزشی سازمان برگزار شد.

  مراسم تقدیر از تیم های ورزشی سازمان برگزار شد.

امتیاز: Article Rating
مراسم تقدیر از مدال آوران تیم شطرنج و نیز اعضای تیمهای بسکتبال و فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، عصر روز سوم خرداد ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان و اعضای هیات مدیره  در  محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد. 
در این دیدار پس از افتتاح مراسم آقای مهندس مصطفوی، ریاست کمیته ورزش سازمان ضمن تقدیر از ورزشکاران سازمان گزارشی از کمیته ورزش سازمان و برنامه های ورزشی و وضعیت تیم ها و تعداد ورزشکاران سازمان ارائه نمود و گفت: در حال حاضر حدود 196 عضو  در 8 رشته‌ مختلف ورزشی به فعالیت ورزشی می پردازند. وی مهم ترین مشکل را مهم‌ترین مشکل پیش روی تیم‌های ورزشی سازمان نداشتن سالن ورزشی عنوان نمود. 
وی افزود: بودجه کمیته ورزشی سازمان تهیه و جهت بررسی و تصویب به هیات مدیره ارائه شده است.
مهندس مصطفوی به مشکلات موجود در قراردادهای مربوط به سالن و مربیان تیم‌های ورزشی اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که با تصویب بودجه کمیته ورزش سازمان و خرید زمین و سالن این مشکلات برطرف شود.
در ادامه مهندس بزرگ زاده ریاست سازمان نظام مهندسی از تلاشهای اعضای کمیته ورزش و نیز ورزشکاران سازمان تشکر نمود وی گفت پس از اخذ مجوز ایجاد باشگاه ورزشی در تلاشیم تا از طریق اداره کل راه و شهرسازی مشکل تهیه زمین ورزشی را پی گیری  نماییم.  
وی در پایان به ایجاد شرایط و  امکانات ورزشی برای مهندسان سازمان و خانواده‌هایشان اشاره و بر لزوم انجام تعاملات مثبت با ارگان‌های مربوط برای گسترش فعالیت‌های ورزشی برای جامعه مهندسی استان و شهروندان تاکید نمود.
در پایان جوایزی به ورزشکاران تیم‌های اعزامی سازمان به مسابقات ورزشی اعطا گردید.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • مراسم تقدیر از تیم های ورزشی سازمان برگزار شد.
ثبت امتیاز