05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393
اختتامیه مسابقات بسکتبال جام معلم  و کسب مقام دوم توسط تیم بسکتبال سازمان

  اختتامیه مسابقات بسکتبال جام معلم و کسب مقام دوم توسط تیم بسکتبال سازمان

امتیاز: Article Rating
با انجام 15 بازی ، دومین دوره مسابقات بسکتبال جام معلم که با حضور 6 تیم برتر شهرستان زاهدان و به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید ، به پایان رسید . 
به همین مناسبت ، شب سه شنبه 23 اردیبهشت ، همزمان با ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر ، مراسم اختتامیه این مسابقات در محل مجموعه ورزشی 22 بهمن دانشکده مهندسی شهید نیکبخت دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید . در این مراسم که از ساعت 21 آغاز شد. آقای مهندس بزرگ زاده ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، آقای دکتر رضوانی ریاست محترم دانشگاه سیستان و بلوچستان ، آقای دکتر توکلی معاونت مالی و اداری دانشگاه ، آقای دکتر یغفوری معاونت دانشجویی دانشگاه ، آقای دکتر غفرانی ریاست اداره تربیت بدنی دانشگاه سیستان و بلوچستان و تنی چند از مسئولان تیم های شرکت کننده حضور داشتند ؛ 
در ابتدای مراسم آقای نخجوانپور مسئول برگزاری مسابقات گزارشی را از روند برگزاری و نتایج مسابقات ارائه نمودند . پس از آن نیز آقای دکتر رضوانی ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن خوش آمد گویی به ورزشکاران و مدعوین و تبریک روز پدر و میلاد امام علی (ع) ، در بزرگداشت مقام شامخ معلم و استاد سخنانی ایراد نمود سپس ضمن تبریک به تیم هایی که در این مسابقات مقام آورده بودند مراسم اهداء جام و مدال با حضور ایشان و جناب آقای مهندس بزرگ زاده برگزار شد .
لازم به ذکر است که در پایان این مسابقات تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی با 9 امتیاز پس از تیم دانشگاه آزاد و بالاتر از تیم بانک کشاورزی در رتبه دوم ایستاد .
سازمان نظام مهندسی ضمن تاکید بر حضور قدرتمند مهندسین عزیز در عرصه های مختلف از جمله ورزش ، کسب این مقام را به جامعه مهندسین استان تبریک عرض می نماید .

کمیته ورزش سازمان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • اختتامیه مسابقات بسکتبال جام معلم  و کسب مقام دوم توسط تیم بسکتبال سازمان
ثبت امتیاز