05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 اردیبهشت 1393
تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی بار دیگر افتخار آفرید .

  تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی بار دیگر افتخار آفرید .

امتیاز: Article Rating
جهت بزرگداشت مقام والای معلم ، با حضور 6 تیم برتر شهر زاهدان ، از تاریخ 6 اردیبهشت یک سری مسابقات بسکتبال به همت دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد .
در این مسابقات که به صورت دوره ای برگزار می شد در اولین مسابقه ، تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی که سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و دلایل دیگر در اختیار نداشت به مصاف تیم جوان و خوب دانشگاه آزاد رفت و با اینکه تا دقایق انتهایی مسابقه از حریف خود پیش بود در یک غافلگیری نتیجه را 80 بر 75 به حریف واگذار نمود .
در مسابقه دوم مهندسین به مصاف حریف دیرینه و قدرتمند خود یعنی بانک کشاورزی ، قهرمان زاهدان رفتند و با ارائه یک بازی زیبا ، در نهایت با نتیجه 71 بر 64 به برتری رسیدند . در بازی سوم تیم سازمان توانست با نتیجه 85 بر 59 از سد تیم میزبان ، دانشگاه سیستان و بلوچستان بگذرد . بازی چهارم نیز بازی حساسی بود که ورزشکاران سازمان نظام مهندسی با ارائه یک بازی بی نقص توانستند تیم قدرتمند پیام مخابرات را با نتیجه 80  بر 66  شکست دهند . تیم بسکتبال در نهایت در بازی آخر توانست برابر تیم شهرداری زاهدان با نتیجه 84 بر 74 به برتری رسیدند .
در پایان این دوره از مسابقات تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی علی رغم شایستگی برای قهرمانی ، با 9 امتیاز پس از تیم خوب دانشگاه آزاد ، که با 10 امتیاز قهرمان شد و بالاتر از تیم قدرتمند بانک کشاورزی ، قهرمان دوره قبل ، توانست به مقام دوم مسابقات دست پیدا کند .
اعضای تیم بسکتبال سازمان این افتخار را به جامعه مهندسی استان تقدیم میکند .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی بار دیگر افتخار آفرید .
ثبت امتیاز