05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 05 آذر 1392
نشست مشترک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

  نشست مشترک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

امتیاز: Article Rating
صبح روز دوشنبه مورخ 92/9/04 دیدار مشترک بین رئیس سازمان استان و اعضای کمیته برگزاری کنگره آمایش سرزمین در هزاره سوم از دانشگاه آزاد واحد زاهدان برگزار گردید.
مهندس بزرگ زاده رئیس سازمان در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین ابراز داشتند:با عنایت به موضوع کنگره و فراگیر بودن مباحث علمی آن و نیز فعالیتهای تخصصی سازمان در رشته های هفت گانه  این سازمان با تمام پتانسیل خود آمادگی کامل به جهت همکاری  و تعامل مستمر با آن مجموعه را به صورت مادی و معنوی اعلام میدارد .
ایشان بیان داشتند در بخش شهرسازی و معماری استان سیستان و بلوچستان نیاز به اقدامات بیشتر و تعامل دستگاههای اجرائی مرتبط در زمینه علمی و پژوهشی را دارد . این امر می بایست از طریق  ایجاد دوره های تحصیلات تکمیلی در این رشته ها و برگزاری همایش ها و کنگره هایی در زمینه شهرسازی و  معماری توسط دانشگاههای استان صورت پذیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پایان این نشست  خواستار تدوین تفاهم نامه ای فی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برگزاری همایش ها  و کارگروه های مشترک در مباحث شهرسازی ، معماری و عمران  شد.
کنگره ملی آمایش سرزمین در هزاره سوم با همکاری 8 گروه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهارده در تاریخ  7 و 8 آبان 93 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار می گردد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • نشست مشترک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان
ثبت امتیاز