05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 21 آبان 1392
دیدار هیات مدیره سازمان با سرپرست بانک صادرات استان

  دیدار هیات مدیره سازمان با سرپرست بانک صادرات استان

امتیاز: Article Rating
عصر روز دوشنبه مورخ  20/8/92 دیدار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با سرپرست بانک صادرات  استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار گردید.
مهندس رسول بیجار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام ابراز داشتند: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با 2700 عضو مهندس و با وجود 8 دفتر نمایندگی این سازمان در سراسر استان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی به صورت طراحی ، نظارت و اجرا در حال ارائه خدمات مهندسی می باشد.
ایشان در ادامه یادآور شدند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اعضای فرهیخته خود دارای جایگاه بالایی در بخش های دولتی و خصوصی بوده همین  امر باعث شده هیات مدیره سازمان با حساسیت بیشتری نسبت به تعاملات سازمان نظام مهندسی با بانک های طرف قراداد عمل نماید .
جناب آقای حسینی سرپرست امور شعب بانک صادرات سیستان و بلوچستان در این نشست ابراز داشتند: بانک صادرات استان با 64 شعبه بانکی در سطح استان مفتخر است در دورترین نقاط این استان ارائه خدمت به مردم استان را برعهده داشته باشد رتبه دوم را در بین بانک های استان به لحاظ میزان جذب اعتبارات کسب نماید.
ایشان در ادامه ضمن اعلام آمادگی همکاری همه جانبه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تفاهم نامه پیشنهادی بانک صادرات را به هیات مدیره ارائه تا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  در مورد مفاد بسته پیشنهادی این بانک ، بررسی و اعلام نظر نمایند.


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • دیدار هیات مدیره سازمان با سرپرست بانک صادرات استان
ثبت امتیاز