05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 13 مهر 1392
دیدار روئسای نظام مهندسی  استان ها با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد

  دیدار روئسای نظام مهندسی استان ها با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد

امتیاز: Article Rating

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، روئسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها پس از اتمام جلسه خود در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به ساختمان وزارت راه و شهرسازی رفتند و با وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کردند .در این دیدار مهندس سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، اعضای هیئت رئیسه ، برخی از اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز حضور داشتند .
مهندس سید مهدی هاشمی در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتصاب دکتر آخوندی به سمت وزیر راه و شهرسازی از  روئسای استان ها خواست تا دیدگاه و نقطه نظرات خود را در دقایقی کوتاه به اطلاع وزیر راه و شهرسازی برسانند .
روئسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها و همچنین برخی از اعضای شورای مرکزی و هئیت رئیسه شورا نیز در این دیدار به بیان دیدگاه های خود پیرامون مهمترین موضوعات روز نظام مهندسی ساختمان بیان نمودند .
همچنین در پایان این جلسه دکتر عباس آخوندی از رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خواست تا در یک نامه کلی همه موضوعات و دیدگاه ها و انتظارات خود را به وزارت راه و شهرسازی اعلام نموده تا وی در یک بررسی کلی و نهایی موضوعات مورد انتظار دو طرف را بررسی و پیگیری نماید .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • دیدار روئسای نظام مهندسی  استان ها با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد
ثبت امتیاز