05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 آبان 1392
نشست مشترک هیأت مدیره سازمان با کمیته مجریان ذیصلاح سازمان

  نشست مشترک هیأت مدیره سازمان با کمیته مجریان ذیصلاح سازمان

امتیاز: Article Rating
عصر روز سه شنبه مورخ 92/07/30 جلسه مشترک هیأت مدیره سازمان با اعضای کمیته مجریان ذیصلاح در محل سالن جلسات هیأت مدیره برگزار گردید .
مهندس بیجار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر ابراز داشتند: این نشست در راستای رفع مشکلات مجریان محترم سازمان و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات کمیته محترم مجریان سازمان خواهد بود . 
ایشان ابراز داشتند هدف اصلی بخش مجریان  در صنعت ساختمان ساخت و ساز با کیفیت که مورد بهره برداری جامعه قرار می گیرد خواهد بود و این بخش را می توان به عنوان تخصصی ترین قسمت ساخت و ساز نام برد زیرا مجریان محترم منویات محاسبین و طراحان و ناظرین را به مرحله اجرا در می آورند. در همین راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با راه اندازی و حمایت از کمیته مجریان ذیصلاح ،در چند سال اخیر توانسته گام های موثر و مفیدی بردارد . 
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان نمود: از مجریان ذیصلاح سازمان انتظار داریم جایگاه خود را بین مهندسین و مردم را تعریف و پذیرفته نمایند زیرا انتظاراتی که مردم جامعه از مجریان دارند در سطح بالایی  می باشد .
مهندس بیجار در پایان اظهار داشتند نگاه هیأت مدیره سازمان براساس خرد و مشارکت جمعی بوده و کمیته های سازمان ستونهای اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان بوده و انتظار داریم مهندسین با مشارکت در اداره سازمان  در کنار هیأت مدیره نقش بسزایی ایفا نموده تا بتوانیم به اهداف بلند سازمان دست یابیم .
در ادامه پس از ارائه بیانات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص مجریان ذیصلاح محترم سازمان، اعضای کمیته مجریان  به بیان گزارش عملکرد این کمیته و ارائه نقطه نظرات خویش در خصوص بررسی میزان دستمزد اجرا،کنترل سهمیه اجرا،تکمیل و یکسان سازی قراردادهای اجرا و امور مالیاتی مربوط به مجریان ذیصلاح به بحث و گفتگو پرداختند .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
اشتراک گذاری
تصاویر
  • نشست مشترک هیأت مدیره سازمان با کمیته مجریان ذیصلاح سازمان
ثبت امتیاز