05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 مهر 1392
نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در زاهدان افتتاح شد

  نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در زاهدان افتتاح شد

امتیاز: Article Rating
نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان عصر روز دوشنبه مورخ 15/07/92 با حضور مسئولین،تولیدکنندگان و متخصصین و بهره برداران منجمله رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ریاست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ، ریاست شورای اسلامی شهر زاهدان،  رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان افتتاح گردید . 
آقای براهوئی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بیان داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان در فضای بالغ بر 4000 متر برگزار می شود که سیاستگزاری شرکت نمایشگاههای بین المللی با مشورت های که با مسئولان دستگاههای اجرایی از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان استان داشته بر این مبتنی بوده است که همه ساله در راستای صنعتی سازی ساختمان و استفاده از تکنولوژی های نوین ،توجه به دکوراسیون داخلی و تأسیسات و سایر اجزای که در مباحث انبوه سازی و ساختمان سازی صنعتی می باشد توجه داشته باشیم .
ایشان ابراز داشتند این نمایشگاه به مدت 4 روز دایر می باشد و امیدواریم بتوانیم فضای را جهت بازدید های تخصصی و عمومی فراهم آوریم و تا پایان نمایشگاه استفاده مطلوبی که مد نظر شرکت کنندگان محترم است داشته باشیم .
آقای مهندس بیجاررئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  از مدیریت نمایشگاه بین المللی بخاطر برگزاری نمایشگاه تقدیر و تشکر نموده و مقدم تولیدکننگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه را گرامی داشتند.
ایشان با توجه باینکه باید از ساخت و ساز سنتی بعلت هزینه بالا و ناکارآمدی به ساخت و ساز صنعتی و استفاده از تکنولوژیهای نوین گذر نمائیم از تولید کننگان خواست این موضوع را در تولیدات خود مد نظر قرار دهند و هم چنین مسئولین ،مهندسین و مردم را به حمایت از تولیدکنندگان فراخواند.


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در زاهدان افتتاح شد
ثبت امتیاز