05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 16 مهر 1392

  سید مسلم سید الحسینی به عنوان شهردار زاهدان انتخاب شد

امتیاز: Article Rating
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداری زاهدان  در اين مراسم كه تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر حضور داشتند رياست اين شورا ضمن اشاره به حضور گسترده ي مردم در انتخابات خرداد ماه سال جاري كه با شركت 80درصدي مردم همراه بود گفت: مردم شريف اين منطقه با حضور در پاي صندوقهاي راي در واقع وفاداري خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه  ثابت كردند .
"عبدالناصرگرگيچ" ضمن تقدير و تشكر از تلاشهاي اعضاي شوراي شهر در دوره ي سوم و همچنين حسين زهي شهردار سابق و ذكر توضيحاتي در خصوص شهر زاهدان و موقعيت مهم استراتژيكي اين شهر از نظر اقتصادي ، سياسي و امنيتي افزود : استان سيستان و بلوچستان پيشاني جمهوري اسلامي ايران در جنوب شرق كشور است و مي طلبد با خرد جمعي و با همكاري مسئولين و ساير دستگاه هاي ذيربط نسبت به شكوفايي ابعاد مختلف فرهنگي ، اقتصادي ، سياسي اين منطقه اقدام شود .
وي با تاكيد بر افزايش بهره گيري از مشاركت بخش خصوصي و استفاده از توان علمي دانشگاه ها و مراكز علمي در شناساندن بهتر اين نقطه از خاك ميهن اسلامي گفت : بايد در راستاي برنامه هاي جامع شهري و ارتقاي فرهنگ ترافيك ، سلامت اداري و اجراي سريع طرح هاي مهم در ابعاد مختلف با هدف ارائه ي چهره ي واقعي اين منطقه گامهاي موثري را برداريم .
وي تصريح كرد : نقش شوراها در اعتماد سازي و اعتماد مردم به شورا بسيار مهم است لذا بايد با همكاري  همه جانبه در راستاي مرتفع نمودن مشكلات اساسي و روزمره شهر و شهروندان اقدام كنيم .
در ادامه ي جلسه "عطاءا... شه بخش" عضو كميسيون حقوقي و كميسيون طرح و برنامه ي شورا نيز مطالبي را در خصوص نحوه ي انتخاب شهردار و ملاكها و معيارهاي تعيين شده در اين خصوص گفت : اعضاي شوراي اسلامي متفقاً تصميم گرفتند تا در انتخاب شهردار تمامي ملاكها و معيارهاي لازم و رتبه هاي مورد نياز اين امر را در نظر بگيرند لذا با توجه به داوطلبي تعداد زيادي از دوستان جهت تصدي شهرداري زاهدان سرانجام پس از بررسي موارد و برنامه هاي ارائه شده در نهايت با جمع بندي هاي صورت گرفته 17 نفر بعنوان برترين افراد انتخاب شدند تا از بين آنان نسبت به گزينش نهايي شهردار اقدام شود .
"محمد امير براهويي" رييس كميسيون طرح و برنامه ي شورا نيز در اين خصوص گفت : رويكرد اصلي ما در تعيين شاخصهاي انتخاب شهردار ، رويكرد توسعه اي بوده لذا سعي شده است تا در اين مسير به تمامي جوانب با نظر كارشناسي پرداخته شود .
در پايان جلسه مراسم راي گيري جهت انتخاب شهردار زاهدان انجام شد و در نهايت آقاي "سيد مسلم سيد الحسيني" با 15 راي قاطع اعضاي شورا به عنوان چهل و پنجمين شهردار زاهدان از سوی شوراانتخاب شد . 
گفتني است سید الحسینی سابقه رياست شوراي اسلامي شهر تايباد، شهردار شهر تايباد و عضويت در هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد را در كارنامه ي خود دارد .              

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز