05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 02 مرداد 1392
مهندس جهانی : ظرفیت های تیم فوتسال سازمان بالاتر از مسابقات استانی است.

  مهندس جهانی : ظرفیت های تیم فوتسال سازمان بالاتر از مسابقات استانی است.

امتیاز: Article Rating
تیم فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان با پیروزی بر تیم بنیاد مسکن جواز حضور در مرحله دوم مسابقات جام رمضان شهرستان زاهدان را بدست آورد. به همین مناسبت پس از بازی مصاحبه ای با مهندس جهانی مربی تیم انجام داده ایم که در ادامه چکیده آن را می خوانیم.
از زحمات تمامی بازیکنان و مجموعه تیم فوتسال سازمان تشکر می کنم که دوران سخت تمرینات قبل از مسابقات را  با سعه صدر پشت سر گذاشتند و نتیجه آن را اکنون  بخوبی می توان دید.
دست مهندس بیجار ،که بی شک نقش پر رنگی در پیشرفت های علمی و ورزشی سازمان داشته اند را به گرمی می فشارم و انتظار دارم حمایت های ایشان همچنان شامل حال ما شود.
این مسابقات جزو برنامه های کوتاه مدت ما جهت آماده سازی تیم فوتسال می باشد و برنامه های میان مدت و بلند مدتی را نیز جهت تیم در نظر گرفته ایم که برنامه بلند مدت شامل حضور در سومین دوره المپیاد نظام مهندسی های ساختمان کشور می شود.
بی شک ظرفیت های این تیم بیشتر از شرکت در مسابقات شهرستانی و استانی می باشد و در صورت حفظ این تیم و اضافه شدن چند بازیکن مصدوم  در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
طرح استعداد یابی مهمترین هدف بنده در دوران مربیگری خواهد بود. زیرا بی شک استعدادهای فراوانی در سراسر استان حضور دارند که در صورت بکارگیری آنها ورزش جامعه مهندسین متحول خواهد شد و فرهنگ ورزش در بین مهندسان نهادینه می شود.
در پایان از تمامی بازیکنان و کادر مربیگری شامل همکار گرامی مهندس سلامتی که بعنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارند و همچنین مهندسان امام جمعه و صباغزاده که در مباحث آکادمیک و تئوری به بنده کمک می کنند ،تشکر ویژه دارم و نیز از جناب آقای مهندس یزدانمهر که با اطلاع رسانی مناسب همیشه کمک شایانی به تیم فوتسال و کمیته ورزش سازمان کرده اند.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • مهندس جهانی : ظرفیت های تیم فوتسال سازمان بالاتر از مسابقات استانی است.
ثبت امتیاز