05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392
هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان و بلوچستان  برگزار شد

  هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

امتیاز: Article Rating
هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران صبح روز سه شنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 92 با حضور دکتر هوائی مدیر کل دفتر مقررات ملی ساختمان،دکتر دائمی معاون وزیر نیرو در امور اب و آبفا،دکتر افندی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای ،دکتر انوار ریاست هیات امنا دبیرخانه کنگره ملی مهندسی عمران، دکتر میری معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری ، مهندس باقر نیا مدیر کل اداره راه شهرسازی سیستان و بلوچستان،مهندس بیجار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به همراه هیات مدیره این سازمان،مسئولان ادارات کل در استان، اساتید دانشگاهها، به مدت دو روز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد.
دبیر هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در افتتاحیه این کنگره در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بیش از 4 هزار و 500 چکیده مقاله پس از فراخوان‌های برگزاری کنگره به دبیرخانه ارسال شده است.
دکترغلامرضا عزیزیان با بیان اینکه پس از مرحله داوری تعداد 3 هزار و 800 چکیده مقاله پذیرفته شد افزود: با توجه به مشکلات مالی و افزایش هزینه‌ها، خوشبختانه شاهد رشد تعداد مقالات ارسال شده به این کنگره در مقایسه با مقالات ارسال شده به کنگره بین‌المللی اصفهان هستیم.
وی ادامه داد: از تعداد بیش از 3 هزار مقاله پذیرفته شده، 550 مقاله به صورت شفاهی در مدت برگزاری کنگره در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان به صورت همزمان در 10 سالن ارائه می‌شود.
دبیر هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در زاهدان بیان داشت: 670 مقاله به صورت پوستر ارائه و مابقی به دلیل محدودیت زمان و مکان در کتاب خلاصه مقالات کنگره چاپ و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.
دکترعزیزیان خاطرنشان کرد: مجموعه مقالات رسیده به کنگره در سه موضوع دسته‌بندی و در سه جلد کتاب چاپ شده است.
وی خاطرنشان کرد: لوح فشرده مقالات نیز به صورت فرمت pdf به شرکت کنندگان ارائه شده است و این کنگره با همکاری استادان، کارکنان و دانشجویان رشته مهندسی عمران و حمایت‌ بخش خصوصی و دولتی کشور در حال برگزاری است.
این مسئول اضافه کرد: تمام گرایش‌های مهندسی عمران برای آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و تأمین منابع پایدار آب در برگزاری این کنگره مشارکت دارند.
وی از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای ملی صنعت ساختمان به صورت همزمان در مدت برگزاری کنگره در دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد.
دبیر هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در زاهدان اذعان داشت: این کنگره فرصت بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات در زمینه آخرین ساخته‌های علمی در زمینه راه، مسکن، زلزله، ژئوتکنیک، منابع آب، محیط زیست، مصالح و معماری و شهرسازی است.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان و بلوچستان  برگزار شد
ثبت امتیاز