05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 10 فروردین 1392
نظام مهندسی ساختمان کشور یک تشکیلات فنی ، بی بدیل و قدرتمند است

  نظام مهندسی ساختمان کشور یک تشکیلات فنی ، بی بدیل و قدرتمند است

امتیاز: Article Rating
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای مرکزی که عصر دیروز برگزار شد گفت : نظام مهندسی ساختمان کشور یک تشکیلات فنی ، بی بدیل و قدرتمند است . 
نیکزاد در این جلسه گفت : من جزو کسانی هستم که همیشه از جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان دفاع کرده ام .
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت آبادانی کشور و استفاده از نیرو های فعال و پیمانکاران پر توان گفت : باید از حرفه ی مهندسی دفاع کنیم ، باید از اخلاق مهندسی دفاع کنیم  و کارهای جدیدی را ایجاد کنیم .
نیکزاد افزود : اینکه ما همواره می گوییم معماری اسلامی ایرانی  به غربت افتاده است مقصر این مسئله کیست و کجای این کار مشکل دارد . 
وزیر راه و شهرسازی به اشاره به دعوت از مهندس سید مهدی هاشمی برای حضور در جلسات معماری اسلامی ایرانی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : ایشان در جواب درخواست بنده گفت که من از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان در جلسات شرکت می کنم نه به عنوان  نماینده مجلس شورای اسلامی .
نیکزاد گفت : ما امور را به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذار کردیم و سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان نظارت عالیه باید عمل نماید .
نیکزاد گفت : یک شکافی بین مهندسان حوان و مهندسان قدیمی است  که باید این برطرف شود .
وزیر راه و شهرسازی گفت من حاضرم در سال جدید در جلسه مناسبی پیرامون مسائل مطرح شده در این جلسه بحث و تبادل نظر داشته باشیم و زمان آن رسیده است که نظام مهندسی ساختمان در بحث کیفیت طرح نوئی ارائه نماید .
مهندس نیکزاد با اشاره به ارائه گزارش اقدامات وزارت راه و شهرسازی به مقام معظم رهبری گفت : ایشان در اکثر موارد از اقدامات راضی بودند الا در بحث معماری  و شهرسازی و قوانین جاری در الگوی اسلامی ایرانی که راضی نبودند .
همچنین وزیر راه وشهر سازی در پایان این جلسه از اعلام موافقت خود برای صدور گواهی اشتغال ، برگزاری آزمون ورود به حرفه ی مهندسان ، برگزاری  دوره آموزش حرفه ای توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان  خبر داد  و گفت این موضوعات از طریق مهندس صومعلو (معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی ) پیگیری شود .

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • نظام مهندسی ساختمان کشور یک تشکیلات فنی ، بی بدیل و قدرتمند است
ثبت امتیاز