05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 اسفند 1391
تجلیل از زحمات روئسای سابق نظام مهندسی استان ها

  تجلیل از زحمات روئسای سابق نظام مهندسی استان ها

امتیاز: Article Rating
مراسم تجلیل از 45 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها امشب در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور رئیس ، اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد .
مهندس سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با قدردانی از زحمات روئسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در طول سه سال گذشته گفت : وضعیت موفق حال حاضر نظام مهندسی ساختمان مرهون زحمات عزیزان حاضر در این جلسه است که تقدیر فعلی کمترین کار در برابر زحمات خالصانه شماست. 
در متن تقدیرنامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خطاب به روئسای استان ها آمده است : 
بسمه تعالی
تقدیرنامه
سازمان نظام مهندسي ساختمان در افق چشم انداز به عنوان تخصصي ترين مرجع و مورد اعتمادترين نهاد مستقل در نزد افكار عمومي در امور مرتبط با ساخت و ساز؛ سازماني است كه در ساختمان سازي،  سلامت و امنيت جسمي و روحي شهروندان را تامين نموده و با مديريت تمامي منابع و ظرفيت‌هاي موجود در اين بخش و با تاكيد بر بافت و فرهنگ اسلامي- ايراني جامعه؛ در مقوله ساخت و ساز، تحولي شگرف در كشور ايجاد مي نمايد و از طريق صدور خدمات فني و مهندسي و استفاده از ظرفيتهاي موجود داخلي و خارجي، تاثيرگذار در سطح منطقه و جهان اسلام خواهد بود.

جناب آقای  مهندس بیجار
سلام علیکم 
        بی شک رشد و اعتلای اهداف عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان ها مرهون تلاش های بی شائبه مهندسانی است که با عشق و علاقه ، دانش و توانمندی ، تعهد و تخصص ، صبر ، بردباری و تکیه بر دانش های نوین و سلایق و اولویت های بومی و ایرانی کوشیده اند تا ایران اسلامی  آباد ، سربلند و سرفرازگردد .
حال که توفیق خدمت در سنگر دیگری برای آن برادر گرامی حاصل شده است بدینوسیله از تلاش ، کوشش  و اثر گذاری  جنابعالی در طول تصدی" مسئولیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان" به سهم خود تقدیر و قدردانی می نمایم . مطمئناً حضور شما در سایر مسئولیت ها منشا خدمات شایسته بهتری به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  خواهد شد .
امیدوارم همچون گذشته در پرتو آفریدگار متعال لایزال و در ظل توجهات حضرات معصومین به ویژه امام حی و حاضر حضرت مهدی (عج) و نائب برحق ایشان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای موفق و منصور باشید .

سید مهدی هاشمی
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

لطفاً جهت دیدن تقدیر نامه به فایل پیوست مراجعه فرمائید.
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تجلیل از زحمات روئسای سابق نظام مهندسی استان ها
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز