05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 مهر 1391
معرفی معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان

  معرفی معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان

امتیاز: Article Rating
با پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان دکتر محمود میری به حکم وزیر کشور به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار منصوب شد.
به گزارش اداره روابط عمومی استانداری در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ستادی استانداری برگزار گردید مهندس حاتم نارویی ضمن قدردانی از زحمات خالصانه دکتر صفدری، وی را دارای کارنامه درخشان و پرافتخار در عرصه های خدمتگزاری به مردم استان معرفی کرد و اظهار داشت: قطعا از وجود ایشان در دیگر عرصه های خدمت استفاده خواهد شد.
مهندس نارویی با اشاره به خدمات ارزشمند دکتر صفدری در استان افزود: باید از تجارب ، خدمات و هچنین توانمندی های مدیران بتوانیم در پیشرفت استان بهره بگیریم. 
مهندس حاتم نارویی ، دکتر میری را بعنوان چهره نام آشنای عرصه مدیریت یاد کرد و گفت: دکتر محمود میری فردی متدین و ولایت مدار است، وی همچنین از مدیران جوان فعال و پیگیر در مسئولیت های گذشته بوده است. 
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما همه باید دست به دست هم دهیم تا با تعامل و هماهنگی انتظار جدیدی که برای مردم ایجاد شده تحقق یابد.
در پایان دکتر میری ضمن قدردانی از زحمات دکتر صفدری معاون پیشین امور عمرانی استاندار اظهار امیدواری کرد: در سایه همراهی و همیاری  مدیران اجرایی استان ، بتوانیم تمام تلاشهای خود را در جهت آبادانی و عمران استان بکار برده و با یک برنامه ریزی مناسب عملکرد قابل قبولی از خود بجای بگذاریم.
شایان ذکر است دکتر میری دکترای عمران دارد و در کارنامه مدیریتی خود مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری را دارا است.


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • معرفی معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان
ثبت امتیاز