05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1391
جناب آقای حاتم نارویی استاندار جدید سیستان و بلوچستان شد

  جناب آقای حاتم نارویی استاندار جدید سیستان و بلوچستان شد

امتیاز: Article Rating
بر اساس تصمیم هیات دولت و صدور حكمی از سوی دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران، 'حاتم نارویی' به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب شد.
استاندار جدید سیستان و بلوچستان متولد سال 1325 در شهر 'فهرج' از توابع استان كرمان دارای سوابق متعدد در رده های مختلف سازمانی پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی است . 
نارویی كه از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و برادر دو شهید انقلاب اسلامی است به واسطه فعالیتهای انقلابی در سیستان و بلوچستان پیش از پیروزی انقلاب با رهبر معظم انقلاب آشنا شد. 
فعالیت به عنوان سپاهی ترویج طی سالهای 1348 تا 49 در مناطق مختلف بلوچستان بویژه چابهار و سرباز، معاونت اداری و مسوولیت خانه های فرهنگ روستایی اداره تعاون روستایی ایرانشهر، نیكشهر، سرباز و چابهار طی سالهای 50 تا هنگام پیروزی انقلاب اسلامی از جمله سوابق استاندار جدید است. 
مبارزات انقلابی علیه رژیم ستم شاهی و مسوولتهایی همچون بخشدار، موسس و مسوول بنیاد 15 خرداد، موسس و مسوول كمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانده سپاه فهرج طی سالهای 58 تا 62 از دیگر سوابق استاندار جدید سیستان و بلوچستان است . 
در رزومه كاری استاندار جدید سیستان و بلوچستان، كارشناس و مسوول در شركتهای سهامی زراعی و مدیر كلی بازرگانی استان كرمان با حكم عسگر اولادی وزیر وقت بازرگانی طی سالهای 62 تا 63 دیده می شود. 
نمایندگی مردم شهرستان بم در دوره دوم مجلس شورای اسلامی و عضو كمیسیون بازرگانی از دیگر سوابق استاندار سیستان و بلوچستان است. 
قائم مقام مدیر عامل و عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی كشور و مشاور كشاورزی ریاست بنیاد مستضعفان و جانبازان كشور از سال 67 به بعد نیز در كارنامه حاتم نارویی وجود دارد. 
استاندار جدید سیستان و بلوچستان كه در آن زمان هنگام كمك رسانی به زلزله زدگان استان گیلان و در یكی از ماموریتها بر اثر وقوع حادثه دچار صدمات زیادی شد از سال 73 به مدت پنج سال قائم مقام معاون امور مجلس وزارت بازرگانی و عضو هیات مدیره سازمان قند و شكر كشور و رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری همین سازمان بوده است. 
نمایندگی مجلس و عضویت در كمیسیون آب، كشاورزی و منابع طبیعی از حوزه انتخابیه بم در دوره ششم مجلس شورای اسلامی دیگر مسوولیتهای وی محسوب می شود. 
نارویی به رغم انصراف از كاندیداتوری مجلس در دوره هفتم برای بازسازی مناطق زلزله زده بم تلاشهای زیادی كرد و از سال 83 به عنوان مشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور ایثارگران و همزمان مشاور رییس و عضو هیئت بازرسی دیوان محاسبات كشور انجام وظیفه كرده است. 
وی از سال 86 نیز به عنوان رییس هیات بازرسی ویژه وزارت رفاه و تامین اجتماعی تا زمان ادغام و آغاز كار وزارت تعاون ،كار و رفاه اجتماعی فعالیت كرده است. 
استاندار جدید سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: به عنوان سرباز نظام همواره آماده خدمتگذاری به مردم بوده ام و اكنون كه با تصمیم مسوولان به خدمتگذاری مردم این استان نایل آمده ام، این موقعیت را فرصتی مغتنم برای خدمت بیش از پیش تلقی می كنم. 
نارویی خاطرنشان كرد: اگر چه طی دو سال گذشته پیشنهادهای مختلف برای پذیرش مسوولیت را نپذیرفتم اما خدمت گذاری به مردم سیستان و بلوچستان را فرصتی مغتنم برای خدمت گذاری تلقی می كنم. 
سیستان و بلوچستان با حدود 187 هزار كیلومتر مربع و دو میلیون و 500 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان كشور محسوب می شود. 
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان این انتصاب بزرگ را به ایشان و همه هم استانیهای عزیزمان تبریک عرض می نماید.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • جناب آقای حاتم نارویی استاندار جدید سیستان و بلوچستان شد
ثبت امتیاز